Gå til innhold

ALLE rundt meg blir gravide!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff, syteinnlegg... Fikk nettopp besøk av naboen som forteller at hun er 8 uker på vei. Hadde ikke planlagt, men hjertlig velkomment. Blir så trist når jeg ikke klarer å bli glad på andres vegne.. Blir bare frustrert på hvorfor det ikke er MEG snart. Nesten alle venninner har barn mellom 0-7 år eller de er gravide, mens jeg som har prøvd så lenge ikke har... :-( Huff. Hvorfor blir det aldri vår tur? Eneste positive er at mannen nå er enda ivrigere på at vi å skal få ett 2011 barn. :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisann, føler virkelig med deg! Har det likedan.. Prøvd lenge? Var hos gyn for første gang i mars jeg, og det ble påvist Pco/s. Så i morgen skal jeg ta en blodprøve som blir sendt inn, Den viser om jeg får EL. Så er det å vente på TR, og ta en ny blodprøve på blødedag 3. Blir innkalt om 3-4 mnd igjen. Har også bestilt sædanalyse til mannen den 4 mai. Fælt at man virkelig må betale for det man ønsker seg mest i hele verden!! Lykke til<3

Skrevet

Da er vi ganske like.. :-) Har gått uten prev i snart 6 år. Hatt en MA uke 13, pluss to SA uke 5-7 på den tiden. Har vel vært "aktive" i ca tre år i den perioden, dvs med el-tester osv. Den siste tiden har vi vært aktive ca 6 mnd.

Var hos gyn i des, hun trodde jeg hadde pco pga hormonubalanse og noe cyster på eggstokker. Ingen andre tegn til pco en det, så er i gang med ny blodprøve runde denne syklus for å se. Skal begynne på pergo neste pp, så får håpe det hjelper oss :-) Lykke til t deg også :-)

Skrevet

Gått uten prevensjon i 6,5 år jeg faktisk. Jeg hadde en mulig sa i okt 09, siden den gang har tr vært på villspor. syklusen var på 50 dager sist. Spent på når den kommer denne gangen! Helst fortest mulig sånn at jeg får ta blodprøve:) De fleste blir vel gravide på pergo og! Jeg er litt overvektig, så har jeg gått ned kilo, kanskje jeg har sluppet hjelp..

Skrevet

Gud, da har vi lik historie altså... Har regelmessig mens jeg da, men ganske lange sykluser, 35 dager. Så blir ikke så alltfor mange sjangser iløpet av året! Ellers er jeg litt undervektig, men klarer ikke gå opp i vekt. Hørt at undervektige kan ha prob med å bli gravide. Jaja, noe skal det være!

Skrevet

har du noen barn fra før? Vært lenge sammen med kjæresten?

Det er slitsomt når syklusene blir så lange, for man vet liksom aldri når det er eggløsning, om man har det ja! Jeg er 76 jg jeg da, men er veldig bestemt på at jeg skal gå ned, på den normale måten:) Får du pergo så fort du da? Har dere tatt sæd analyse?

Skrevet

uff, føler med deg. vi har prøvd siden september 2008 og har hatt samleie siden 2006 uten prevansjon:( og det er så forferdelig ! lykke til

Skrevet

Nei, ingen barn fra før, vi har vært sammen i seks år nå. :-) Akkuratt kommet fra gyn nå, og fått resept på pergo. Så satser på ett januarbarn :-) Nei, gyn mente det ikke var nødvendig med sædanalyse, siden jeg har blitt gravid med han tre ganger før, men mistet da.. tDesuten har jeg tatt to blodprøverunder hos henne, og en runde hos en annen gyn og ikke hatt el... Så har det nok sjeldent, ja. Men til all overaskelse fikk jeg pos eltest (aldri fått det før) når jeg brukte Bidro, så kan nok hende det har noe for seg!

Skrevet

samme som oss nesten, ingen barn og det blir 7 år i okt:) Januarbarn hadde vært fint ja! Blir vel ikke pergo på meg før godt utti sommeren, så det blir sikkert sommerbarn 2011 :) Håper det om pergoen funker som den skal. Var hos lege i dag og tok blodprøve istad. Nå er det bare å vente på at mensen skal komme slik at jeg får ta en ny blodprøve.:) Må ha masse lykke til da!:) Send en PM om du vil snakke mere senere:)

Skrevet

Tusen <3takk , vi hadde usedvanlig like historier.. :-) Triste historier, men nesten ok å vite at det er fler i samme situasjon. Håper du får pergo tidligere enn det da, slik at vi kan gå gravide "sammen". Har god tro på pergo så nå krysser jeg alt jeg har, utenom beina! Bare å sende meg PM også!

Skrevet

Faktisk så har vi det:) Kanskje vi kan snakkes over msn og om du har det? Så får jeg vite litt om bivirkninger av pergo underveis osv?=) For all del ikke kryss beina;);)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...