Gå til innhold

Dette har vært ei kjempepositiv helg :):)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har slitt psykisk i flere år, og har ekstremt dårlig selvbilde. For ca 5 mnd siden byttet jeg jobb, følte at vist jeg ikke gjorde det så kom jeg til å knekke helt ihop (hadde ei sjefsstilling som krevde mye), og den nye jobben har gjort at selvbilde og humør har steget betraktelig :).

Har også for noen mnd siden blitt godt kjent med nabodama, og vi har hatt ett par vinkvelder med noen til :)

I går kveld hadde vi en slik vinkveld, jeg, to nabodamer og ei annen dame, og vi dro en tur på byen, vi hadde det sååå koselig, og alt var bare topp. Jeg blir ofte stille og usikker når vi er flere sammen, men i går følte jeg meg helt topp hele kvelden.

Hadde i dag også besøk av noen slektninger, jeg som aldri har besøk, så var det kjempepositivt :)

Så denne helga har vært bare helt topp :)

Og jeg kan faktisk si at jeg er LYKKELIG, og det har jeg ikke vært på lenge. Det eneste som hadde gjort ting enda bedre er om økonomien hadde vært bedre, og at samboeren min hadde vært hjemme (han er på sjøen på jobb).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så utrolig herlig å høre :)

Håper du får holde denne følelsen en stund fremover.

Klem til deg.

Gjest Nordavind fra sør
Skrevet

Jøss...så fantastisk. Et befriende positivt og flott innlegg...Blir så godt humør av å lese slikt:) Gratulerer som lykkelig..hehe..klem

Skrevet

HI her.

Tuuusen takk :)

Har egentlig aldri trudd jeg skulle få meg noen skikkelige venner (hadde/har ei, men hun bor på andre siden av landet, og vi har lite kontakt) i voksen alder, men nå har jeg først fått ei, og så ble det 2 til, så nå er vi faktisk en liten damegjeng som kan treffes og ha det gøy sammen :). Har ungene i samme bhg også, så de går også godt overens.

Sitter nesten bare å gliser jeg, er så glad i livet mitt nå. Og jeg har faktisk ENERGI, noe jeg nesten hadde glemt hva er :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...