Gå til innhold

LEB/Bjølsen/Lillemor/Egget

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan var helgen din Bjølsen??? =D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hilu!!

Ja her skjer det saker og ting, ikke nok med at jeg ble 30 i helgen, men for en uke siden fridde sambo. :D Etter åtte og et halvt år var det ikke som lyn fra klar himmel, men overrasket ble jeg likevel. Så det er veldig hyggelig. Aner ikke når og hvor bryllupet skal stå..blir sikkert ikke før 2012, fra november har vi vel andre ting å tenke på enn å stresse med bryllupsplanlegging tenker jeg. Men vet ikke. :)

Tenk du er høygravid LEB, det er så fantastisk!!!! :D

Og ja, du må sende varme vinder og sommervarme snart, for denne sure, kalde vinden er så utrolig guffen. Brrr!

Hadde bursdagsfest på pub sammen med en venninne som også er gravid. Hihi! Begynte klokken syv. Klokken elleve var hun helt ferdig og dro hjem og jeg og sambo tok siste t-banen, da hadde jeg fått nok. Va KNUST på søndag, men heldigvis ikke fyllesyk. Hihi!

Håper dere har det fint alle sammen. :)

Fyyy som jeg gleder meg til skikkelig lang helg fra onsdag ettermiddag neste uke til og med mandag. Er veldig sliten for tiden og er en god del kvalm, så det skal bli goooodt!!! :)

Klemmer!! :)

Skrevet

Grattis Bjølsen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Både bursdag og frieri - NOE så stas!!! Er jo SÅ koselig å bli fridd til synes jeg! Vi hadde også vært sammen i evigheter før min kjære fridde, men det var jo såå koselig likevel! Du kan glede deg til bryllupet, det er enda bedre :)

Egget, bittelille er 64 cm såvidt jeg husker. Hun ligger ganske midt på kurven på 50-prosenten omtrent. Fornøyd med det for hun lå jo ganske langt under ganske lenge. Så som sagt, er jo bare bra at de er litt store i begynnelsen. Tyder bare på at du er flink til å amme :)

Bikini-sesong, ja... Hmm. det er ikke noe særlig faktisk. Men har bestemt meg for å drite i det, tross alt viktigere og morsommere å bade med bittelille enn å ikke gjøre det bare fordi jeg ikke akkurat er bikini-klar.... og nå kan jeg jo faktisk skylde på bittelille :)

og der våknet hun fra ettermiddagsluren, så nå er det grøt-tid! Snakkes jenter!

Skrevet

Gratulerer med alt Bjølsen!!! =D Så knall!!! Du svever vel på en rosa sky hele tiden du nå ;)

Da er vel junior og bittelille omtrent på samme str da..hehe.. Rart hvor store forskjeller det er.. Og hun er jo en del eldre.. :-P Ja, ammingen går unna..og han takker sjelden nei til mat :-P

Ikke snakk om bikini..hehe..huff.. Blir ikke mye bikini og strandliv på meg i sommer.. Koser oss nok heller i hagen, på vår 40 kvm store terrasse! Også kan vi kjøpe et lite basseng som vi blåser opp, og så kan nurket og jeg plaske oppi der :-)

Hvordan går det med deg LEB??

Ikveld ble lillegutt badet og ammet..så la han seg i åttetiden.. Vi spiste en god middag, og så har det vært snacks og tv etter det :)

Skrevet

Men, jeg tenkte på en ting nå... Vi trenger vel strengt tatt ikke ha noen tråd her på "bli gravid" lenger...? Kanskje vi kun skal holde praten til gruppa vår på fjesboka...? :)

Skrevet

Dyttelidytt... :)

Skrevet

Kan absolutt skravle videre på FB:) Men må innrømme at jeg ofte glemmer at vi har den gruppen:P

Hvordan går det Bjølsen?

Skrevet

hei jenter! god ide med FB, bortsett fra at jeg ikke kommer inn der nå plutselig... forhåpentligvis løser det seg snart, da men..

Håper alle har det bra! vi har hatt besøk og vært ute og reist litt og sånt, så har ikke hatt tid til å bimme så mye :) Uansett, eneste grunnen til at jeg er på bim er jo dere:) Så kanskje fb er en god ide, eventuelt småtroll så fort alle småtrollene våre er poppet ut :)

Skrevet

Jeg oppdaterer på fb ;)

Skrevet
:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...