Godjulsluttåpu.......... Skrevet 11. april 2010 #1 Skrevet 11. april 2010 Jeg skal ha familiebursdag på torsdag å lurer på hva jeg skal servere? Er det noen som har noen forslag? Jeg blir "bare" 24 da, så det trenger ikke være noe storslagent, også må det være billig=) Kaker eller no varmmat?? Er usikker ja.
Gjest Skrevet 11. april 2010 #2 Skrevet 11. april 2010 Jeg ble 33 år i går (he he), og hadde et mindre familiebesøk. Pleier alltid å ha kaker i sånne besøk, men syns egentlig det er dumt for da blir det til at ungene spiser seg mette på kake i stedet for middag den dagen. Lagde hjemmelaget pizza i stedet (3 stk) og det var stor suksess. Hadde litt kjeks til kaffien etterpå
ariel78 Skrevet 11. april 2010 #3 Skrevet 11. april 2010 Hvis det er etter jobben pleier jeg å ha varmmat ellers blir det stress for de andre og rekke både middag og bursdag før barn skal legges osv. Hva med nachos eller lasagne?
Godjulsluttåpu.......... Skrevet 11. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 11. april 2010 Huff ja, jeg er så usikker, men gryterett eller pizza er jo en grei ting da.. Ellers blir det bare gele, sjokoladepudding, å is, retten å sletten=)
Gjest irismor Skrevet 11. april 2010 #5 Skrevet 11. april 2010 Gryterett og hvitløksbaguetter/rundstykker. Enkelt og godt :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå