Gå til innhold

Hvilke sko kjøper dere nå til våren?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjøpe nye sko til jenta mi på snart 2 år, begynner å bli varmt med vinterskoene. Usikker på hva jeg skal kjøpe. Noen som har noe å anbefale?

Skrevet

vi har kjøpt joggesko, og støvler og alt det der så klart..men joggesko synes jeg virker greit enda hvert fall, så får vi nå se om det er noe anna som blir aktuelt senere :)

Skrevet

Jeg lurer også på dette. Tror joggesko er tingen nå fremover, i tillegg til støvlar så klart. Men hilke joggesko? Vil jo at gutten skal ha noe godt på foten, men må det koste veldig mange hundrelappene? Ser de har rimelige friends joggesko på obs fra og med i morgen. Noen som vet om de er ok? Eller bør en kjøpe noen andre?

Skrevet

Har kjøpt et par viking goretex joggesko til bruk i barnehagen og lek hjemme, nå i første omgang, samt et par eccosko til bruk hjemme (ikke lek). Ellers er tretorn gummistøvler bestilt og på vei i posten.

Blir vel et par lettere joggesko i tilegg etterhvert + ecco sandaler.

Skrevet

Vi har kjøpt joggesko. Ser an behovet for støvler. Han går ikke i barnehagen, og vi er ikke ute og leker når det regner.

Til augustbaby: Vi har god erfaring med Rådis joggesko (fra DinSko), og de koster ikke så veldig mye (tror det var ca 300?). Coop Friends sko vet jeg ikke noe om, men jeg vet at Friends vintersko har gjort det dårlig på tester så jeg ville stilt meg litt tvilende til kvaliteten på merket generelt.

Skrevet

Noen spesielle merker dere anbefaler? Ja nå tenker jeg på en rimelig ok pris, ingen dyre merker.

Har vært innom et par sportsforretninger, og synes alle joggeskoene til de små virker så innmari harde. Tenker de ikke blir behagelig..

Skrevet

Vi har Geox joggesko og Puma joggesko til vår lille jente på 15 mnd. Begge par kjøpt på salg på Barnas Hus nå i vår. Knallgode sko. Spesielt Puma sitter godt på foten.

Har Tretorn gummistøvler, et par hjemme og et par i barnehagen.

Skrevet

Jeg har erfaring med at sko fra OBS IKKE PUSTER!

Hadde heller kjøpt fra merke Ponni ol. De er gode og ikke så dyre.

Jeg har kjøpt noen Geox som har skinn og som puster godt.Kom over noen på salg. Hadde kostet 500kr og det var 50%.:) De tåler nok enn del.

Hadde Geox i vintersko og er veldig fornøyd. Trengte ikke støvler siden de tåler vann ol:)

Du får sjekke litt rundt omkring..:) Lykke til!

Skrevet

Kjøpte et par lette hvite sko til jenta vår på skoringen.. De kosta 300 kroner :I Dyrt. Hun er 15 mnd :))

Skrevet

Jeg også synes 300 er litt mye for et par sko som blir brukt én sommer, men vi fant ikke mye som var særlig billigere enn det..

Tror det var Eurosko vi var på, der fant vi et par fra Little Angel. De satt knallbra på foten, og virket både stødig og behagelig :)

Faktisk vil hun ikke ha de av igjen, og hver dag siden kommer hun løpende med skoene og vil ha de på inne...hehehe.

Skrevet

Vi har kjøpt på salg,Geox sko.

Koster normal 499kr og det var 50%,men det er dyrt med sko til så små. Mi jente er 2år.

Men jeg er og opptatt av at de skal være litt gode også, har ei jente

som har negler som vokser oppover, må derfor ha ganske store og gode sko sa legen.. Har kjøpt noen tøffe støvler som er nye, de er lave som gjør at de virker bedre å gå og springe i når de er så små. De "normale" støvlene går jo nesten opp til knærne på de små..;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...