Anonym bruker Skrevet 11. april 2010 #1 Skrevet 11. april 2010 Jeg kjenner ingen som ikke spiser middag hver dag. Selv på råtravle dager slenger man ihvertfall i seg en omelett eller suppe. Så spiser dere middag, og hvor går egentlig grensen for hva som er middagsmat? For meg er det om maten er varm eller ikke. Og, ja, vi spiser middag hver dag...
Bolle i ovnen [HØYGRAVID] Skrevet 11. april 2010 #2 Skrevet 11. april 2010 Ja, det gjør vi. Men om sommeren blir det oftere enkle retter, gjerne kalde, som salat, spekemat, sjømat og løff etc.
simba>>>3gutter Skrevet 11. april 2010 #3 Skrevet 11. april 2010 Er speileggog brødskiv e middag så spiser vi hver dag. Det hender engang i blant at vi har det hvis vi har det travelt
Anonym bruker Skrevet 11. april 2010 #5 Skrevet 11. april 2010 Absolutt ikke hver dag. Kanskje sånn 5 dager i uken?
Anonym bruker Skrevet 11. april 2010 #6 Skrevet 11. april 2010 Ja det gjør vi. Jeg syns det er rart å ikke spise middag og vet ikke om noen som ikke lager middag. Det er sikkert ordentlige folk som ikke har middag også, men da jeg vokste opp var det typisk de som ikke hadde det så greit hjemme som ikke fikk middag.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2010 #7 Skrevet 11. april 2010 Ja det gjør vi. Jeg ser på middag som varm mat, enten det er kjøttkaker eller omelett..
Gjest Nordavind fra sør Skrevet 11. april 2010 #8 Skrevet 11. april 2010 NEI NÅ BLIR JEG SUR IGJEN! hehe..neida:) Spiser middag ca 4-5dager i uken. Kaller ikke stekt egg for middag:)
Øyboeren med to små <3 Skrevet 11. april 2010 #9 Skrevet 11. april 2010 Nei, i blandt tar vi oss bare en skive eller noe... Trenger ikke ha middag HVER dag, men som oftest lager vi jo middag.
Romeren Skrevet 11. april 2010 #11 Skrevet 11. april 2010 Ja, det gjør vi. Jeg synes ikke speilegg er middag, jeg da. Grøt er middag under tvil. Middag for meg er minst et par grønnsaker, kjøtt eller fisk eller bare grønt (vegetar). Trenger ikke være varmt. Kan være salat. Bør være salt...
Anonym bruker Skrevet 11. april 2010 #12 Skrevet 11. april 2010 Nei det gjør vi ikke. I morgen skal datteren min og meg kose oss med ferkt brød og fiskekake når vi kommer fra barnehagen.
Romeren Skrevet 11. april 2010 #13 Skrevet 11. april 2010 ... men jeg er meget matglad, da! Tror jeg hadde blitt litt nedfor av en dag uten middag.
bitthen Skrevet 11. april 2010 #14 Skrevet 11. april 2010 Middag hver dag ja, det må jeg ha!! Når jeg er alene kan det bli veldig lettvint, men middag uansett.. Når bollen blir så stor han skal spise med oss er det enda viktigere Så sant man har økonomi til det skal barn ha et varmt måltid om dagen - mener jeg, da...
Anonym bruker Skrevet 11. april 2010 #15 Skrevet 11. april 2010 Ja, her har vi middag hver dag. Kunne aldri falt meg inn og ikke gi middag til datteren min hver dag etter barnehagen.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2010 #16 Skrevet 11. april 2010 Datteren din hadde sikkert hatt det kjempevondt hvis du ikke hadde servert henne middag hver dag etter barnehagen. Vi spiser middag nesten hver dag. Noen helger, når vi er på farten spiser vi ikke middag.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2010 #17 Skrevet 11. april 2010 Middag hver dag, ja! Til og med om jeg er alene hjemme. Hurtigmiddag kan være nudler, posesuppe, eller ostesmørbrød. Jeg synes speilegg og brød kan være middag om det kniper. Pasta med ost og. Men lager skikkelig middag 28 av 30 dager i mnd.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2010 #18 Skrevet 11. april 2010 Ja det gjør vi Middagsmaten skal være varm. En sjelden gang hender det at vi bare lager salat til middag med enten kylling, bacon, skinke, tunfiske o.l. Men da serverer vi varme hvitløksbrød ved siden av
Anonym bruker Skrevet 11. april 2010 #19 Skrevet 11. april 2010 Middag hver dag, med mye fisk og grønt. Syntes de som ikke gir barna sine middag hver dag er noen egoistiske mennesker som ikke tenker på barnas beste!! På grensen til omsorgssvikt faktisk.
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 11. april 2010 #20 Skrevet 11. april 2010 Ja, vi spiser middag hver dag . Det er kanskje 7-8 ganger i året vi spiser brød ol til middag .
Anonym bruker Skrevet 11. april 2010 #21 Skrevet 11. april 2010 Så om barna spiser varm middag i barnehagen hver dag, masse frukt, og når man kommer hjem dekker man bordet med brød og kokte egg og koser seg, så er det på grensen til omsorgssvikt? Ja da har jeg hørt det og!
Gjest Nordavind fra sør Skrevet 11. april 2010 #22 Skrevet 11. april 2010 Å jau! Greit jeg er sur i dag altså, men dette er jo på grensen til latterlig. Ja, ja...da var det vel bare for meg og overlate morsrollen til noen som lager middag hver dag. Ser ikke håp for barna mine ellers jeg da...huttetu...hehe
Gjest Nordavind fra sør Skrevet 11. april 2010 #23 Skrevet 11. april 2010 Dette var til anonym 21:13 altså
Gjest Skrevet 11. april 2010 #24 Skrevet 11. april 2010 Spiser ikke middag absolutt hver dag. Noen dager så blir det hjembaktbrød eller hjembakte rundstykker til "middag". Og på fredager og lørdager hender det mer enn ofte at det heller blir kveldskos enn middag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå