Gjest Skrevet 11. april 2010 #1 Skrevet 11. april 2010 Jeg skal til frisøren i morgen og er ikke helt med hva som er inn nå. Er blitt skikkelig husmor, så nå må jeg fresh litt opp. Har hår ned til skuldrene og ønsker fortsatt å kunne ha det i strikk, men ha litt sveis. Noen som har noe tips? Kjendiser som har en kul sveis som jeg kan se på....
frk Nilsen Skrevet 11. april 2010 #2 Skrevet 11. april 2010 Nå er ikke jeg noen kjendis, men var til frisøren for første gang på over et år på fredag. Er kjempefornøyd med resultatet! Klipte lugg og stripet det(kun et par toner lysere enn hårfargen) Var ganske spent da jeg ikke har hatt lugg på 25 år! http://lillevakreanna.com/2010/04/nytt-har.html
Sjaman Skrevet 11. april 2010 #3 Skrevet 11. april 2010 koselig blogg frk Nilsen ellers har jeg lite peiling på frisyrer da jeg ikke får lov å klippe meg av kjæresten min haha så mitt hår er laaaangt thihi
Gjest Skrevet 11. april 2010 #4 Skrevet 11. april 2010 Hei frk Nilsen, Tusen takk for at du delte bloggen din med meg. Du var kjempe fin på håret, det var noe sånt jeg kunne tenke meg. Er frisyren vanskelig å fikse selv? Jeg har som deg også krøller i håret, blir ikke tid til rettetang hver morgen med to jenter på 1år i huset. Godt å vite at sveisen jeg ønsker ikke er helt ut:)
frk Nilsen Skrevet 11. april 2010 #5 Skrevet 11. april 2010 Tar bare luggen med rettetang, tar kun 1-2 min :-) Resten av håret er krøll/fall som vanlig Kan også bruke føner på luggen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå