Anonym bruker Skrevet 11. april 2010 #1 Skrevet 11. april 2010 Jeg har truffet en herlig mann som jeg har fantastisk kjemi med osv. Han er veldig forelsket i meg og snakker alt om giftemål, bo sammen osv... Jeg har vært singel i 3 år og vært fornøyd med det, jeg blir ofte spurt ut på date og liker "singellivet"... Men vil treffe noen og han her nå er helt fantastisk, men problemet er at jeg har blitt spurt på date leenge av en mann som er en av de rikeste i storbrittania, på topp 20-listen, og han virker snill, herlig, har fantastisk personlighet... Og nå har jeg endelig muligheten til å gå på date med ham, han har invitert meg på en spesiell middag.. Og jeg aaaaner ikke hva jeg skal gjøre... Står liksom de to mennene her .. Jeg synes han jeg har truffet er veldig fin osv, men så tenker jeg at jeg har flere muligheter med han andre...? :/
Anonym bruker Skrevet 11. april 2010 #2 Skrevet 11. april 2010 Noen som så "Uanstendig Forslag" på tv i går, eller? *hehe*
Anonym bruker Skrevet 11. april 2010 #3 Skrevet 11. april 2010 Hæ? han her er ute etter seriøst forhold, ikke sex osv..
Anonym bruker Skrevet 11. april 2010 #4 Skrevet 11. april 2010 Så lenge du ikke er sammen med han første ser jeg ikke problemet med å gå på date en gang med denne andre for å sjekke ut om det er noe der.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2010 #5 Skrevet 11. april 2010 Hvis du lurer på om du skal velge følelser eller penger, da er du så grunn at det faktisk ikke kunne brydd meg mindre hva du foretar deg:-)
Anne-B. Skrevet 11. april 2010 #6 Skrevet 11. april 2010 Men er du veldig forelsket i ham? Er du interessert i giftemål, bo sammen etc? Du skriver ingenting om at du er forelska i ham.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2010 #7 Skrevet 11. april 2010 Jeg har framstått som veldig forelsket i ham, men nå ble jeg plustelig usikker,det som skremmer meg er at han hadde firma og gjorde det bra men mistet firmat, og jeg ser på sånne ting som.. at han kanskje ikke gjør det så bra i livet? Noen har sagt at jeg har sett på forhold som business osv, men føler litt sånn også at det gjelder ikke bare kjærlighet men sikkerhet og at man kan ha et fint liv sammen osv. Da vil jeg mannen skal være anstendig og ansvarsfull. Han jeg vil gå ut med er ti år eldre, og sikkert veldig populær hos damene pga at han er så rik, men jeg oppfatter ham som veldig jordnær og har utrolig lyst å gå ut med ham!! Mens han jeg går ut med nå, har vi mye til felles, men det er ikke så seriøst enda, han kommer hit neste helg og jeg er litt redd for han har planer om å fri alt.. Han hinter alt mot den retningen, ønsker å bo sammen med meg osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå