Anonym bruker Skrevet 11. april 2010 #1 Skrevet 11. april 2010 Trebarnsmor. Litt lubben men jævlig pen faktisk. Synger godt. Stemmekamelon, kan synge alle typer "stemme". Tenkte å synge "Close to you" på audition. Eller? Noen som har tips til hva jeg kan synge? Har inegn spesiell historie ala "jeg ble mobba på barneskolen" - bare at moren min døde da jeg var ung og en slem ekskjæreste som slo meg, men dette er ikke noe jeg vil spille på. Vil gjerne prøve i alle fall. Har heller ikke sånn "alltid ænsket å synge" - jeg elsker å synge altså og har vært med i kor etc men jeg har aldri vætr helt sykt opphengti det..
Anonym bruker Skrevet 11. april 2010 #2 Skrevet 11. april 2010 Kanskje, men heller tvilsomt. Når du sier at du kan synge alle typer "stemme" så tenker jeg litt sånn middelmådig karaoke og imitator-greie. Mulig jeg tar feil, men for å hevde seg og for å vinne så burde du synge med DIN stemme, ikke etterligne, og satse på det eventuelle særpreg du måtte ha i stemmen. Det er mange som kan synge og som kan synge fint, men en skal ha noe spesielt for å bli lagt merke til Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 11. april 2010 #3 Skrevet 11. april 2010 Jeg er nok ikke noen middelmådig karaokeslut nei :-) Jeg vil si jeg synger finere enn Trude fra norske talenter. En annen ting er at kurt vant jo idol og han kan ikke synge...
Anonym bruker Skrevet 11. april 2010 #4 Skrevet 11. april 2010 "Jeg vil si jeg synger finere enn Trude fra norske talenter. En annen ting er at kurt vant jo idol og han kan ikke synge..." Da kan du virkelig ikke synge, når du mener at Kurt ikke kan synge. Du må nok være helt tonedøv!
Anonym bruker Skrevet 11. april 2010 #5 Skrevet 11. april 2010 Det er du selv som kaller deg slut, og du kjenner vel deg selv best. Anonym over her kalte deg ikke noe sånt. Dette er vel dagens moro-innlegg som er skrevet for å lage diskusjon. Nei, jeg tror ikke du kan vinne x-faktor. Det at du kan synge mange stemmer er ingen fordel, og du virker litt lett i hodet ditt.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2010 #6 Skrevet 11. april 2010 Du burde iallfall gjøre noe med holdningen din. Husk at det er seerne som stemmer frem og det er få som stemmer på en usympatisk person
Anonym bruker Skrevet 11. april 2010 #7 Skrevet 11. april 2010 Ehhh,kan ikke KURT NILSEN synge??? Daahha,hvi sikke du synes han er flink tror jeg neppe du har noe i musikkindustrien å gjøre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå