Milla-Mamma til 3 Skrevet 11. april 2010 #1 Skrevet 11. april 2010 Venter på mensen, men har bare litt brun utflod. Tok test på fredag som var negativ. Har hatt MA tidligere. Kan dette være det samme eller bare forsinket mens? Evt at eg er gravid??
lillebebis 3! Skrevet 12. april 2010 #2 Skrevet 12. april 2010 uff, jeg venter på akkurat det samme! Hadde pitte-litt brunt igår, men ingenting annet. Har aldri vært på overtid før, har du?
Endelig nr 2 på vei Skrevet 12. april 2010 #3 Skrevet 12. april 2010 Jeg gikk også og ventet før helgen. Tok en test på torsdag - den var negativ. Hadde så litt brun utflod fredag morgen, og jeg tenkte at det nok bare var mensen som kom litt sent i gang. Utover fredagen og lørdagen kom det ikke noe mer, og i går tok jeg en ny test som var positiv. Ta en ny test i dag. Er den negativ og du ikke får mens kan du jo ta en ny test etter 48 timer. Det kan jo være at du er gravid men at du ikke er helt i rute? Lykke til
Milla-Mamma til 3 Skrevet 12. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 12. april 2010 Eg har fremdeles brun/rød uflod, men det kommer liksom ikkje igang skikkelig. Nett som ein skikkelig laber mens... Også har eg sinnsjukt med menssmerter, har hatt det i 1 uke nå... har ikkje vært på overtid, kun før eg skulle hatt mens.
Milla-Mamma til 3 Skrevet 12. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 12. april 2010 Gratulerer med graviditeten!! Eg spotter fremdeles. Skal ta ein test igjen i morgen, håper inderlig på positiv da. Har vanvittige mens smerter, og det pleier eg aldri å ha..
Endelig nr 2 på vei Skrevet 12. april 2010 #6 Skrevet 12. april 2010 Jeg krysser fingre og tær for deg!
Student89 Skrevet 13. april 2010 #7 Skrevet 13. april 2010 Det var akkurat slik jeg hadde det. Rundt mens tider kom det litt brunt utflod, og vanvittige mens smerter Og jeg var gravid Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå