Gå til innhold

Mens også positiv grav.test?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg begynte å spotte 10 DPO, fikk mensen dagen etter i 1 dag, også spottet i 1 dag. I går var det ingenting og i ettermiddag begynte jeg å spotte igjen.

Dette lignet en ganske vanlig mens for meg, men siden jeg skulle begynne med vitex og vitamin b6 nå, tok jeg en grav.test i ettermiddag, bare for sikkerhetsskyld (og moro skyld!)... Og den ble jammen positiv! Svak positiv, men fortsatt positiv!

Dette er 2. syklus etter SA, så merker jeg ikke klarer å juble så høyt ennå.. Skal teste i morgen tidlig også om et par dager, men har dette skjedd noen andre her inne? Og at det har gått bra?!

Takk for svar ha en fortsatt strålende søndagskveld!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette skjedde meg sist mnd og denne mnd...så er egentlig litt bekymret :S Sist mnd antok legene på sykehuset at jeg hadde ett svangerskap utenfor livmoren, da hcg steg og det ikke var tegn til ett svangerskap inni livmoren ved ultralyd undersøkelsen.

Kroppen ordnet opp selv, så det gikk bra. Men nå skjer det samme igjen denne mnd, så nå er jeg bekymret for om det skal gjenta seg.

Jeg mener ikke å skremme deg, for det kan og være ett helt normalt svangerskap du har. Mange oppdager jo at de er gravide nettopp pga en litt rar eller kort mens..

Så tror nesten du bare må se det an, og evt ta kontakt med legen om du forsetter å blø. Vil bare understreke at det er veldig sjelden å ha ett svangerskap utenfor livmoren, så jeg var maks uheldig som opplevde det.

Håper du finner utav det, og at alt er fint :)

Skrevet

Takk for svar :)

Den tanken slå meg ja, så få bare vente å se :/ Spennende og veldig skummelt! Håper det går bra for deg også! Vil så gjerne være '1 av dem' som har opplevd blødning og det har gått bra!!!!

Skrevet

Test igjen om noen dager, blir den sterkere er vel det ett godt tegn. Mange som kan oppleve en liten blødning pga såre hinner (eller ett eller annet). Blir den sterkere såring legen å spør om du kan komme å ta en sjekk for å bekrefte/avkrefte. Lykke til, håper på det beste :-)

Skrevet

Hei! Jeg blødde til og fra de 12 første ukene sist svangerskap. Alt gikk godt :0) Gynekologen min mente det kunne være tynne slimhinner i livmorhalsen.

Skrevet

Takk jenter :) krysser fingrene så får vi bare se :)

Skrevet

Jeg hadde den første mensen som vanlig, og var gravid. Endte i sa, men det var først en måned senere, så tror ikke det hadde noe med mensen å gjøre.

Skrevet

Tok 2 tester i dag morges og begge var negative, så regner med det var kjemisk... Kjipt, men da vet jeg ihvertfall at det ikke er så vanskelig for meg å bli gravid. Skulle ønske jeg ikke testet i går for da hadde jeg aldri visste at egget ble befruktet!

Jaja, better luck next month :) Takk for svarene snille jenter!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...