Anonym bruker Skrevet 11. april 2010 #1 Skrevet 11. april 2010 Om dere fant ut at mannen deres hadde profil på alle mulige dating/sexsider på nettet, det er 6 dager igjen til termin med 2.mann og vi har nettopp kjøpt hus hvor jeg har lagt min egenkapital i?? Prøve å finne ut hvorfor han har gjort det, eller bare hive ut jævelen??
Anonym bruker Skrevet 11. april 2010 #2 Skrevet 11. april 2010 oi - hadde nok måttet tenkt meg godt om for å ikke hive ham ut!!!!
Sol Skippertaksdronning Skrevet 11. april 2010 #3 Skrevet 11. april 2010 Spør han rett ut. Kommuikasjon er kjempeviktig. Men om han ikke vil svare, tror jeg nok jeg hadde pakka endel av mine ting, og tatt ferie hos venner/ familie en stund..ser du har kort tid til termi,n det er jo såklart ikke bare enkelt, men kan vel egentlig ikke gi deg noe bedre råd..vet liksom ikke helt hvordan jeg ville reagert selv, en ting er å gi råd, noe helt annet er å stå midt i det. Men håper du får svar da Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 11. april 2010 #4 Skrevet 11. april 2010 NEI, jeg hadde ikke gått inn for å forstå hvorfor han hadde gjort dette! Jeg hadde først kontaktet en god advokat. Deretter hadde jeg konfrontert mannen min med funnene. Selvsagt er slikt utilgivelig! Denne mannen hadde ikke fått noen second change hos meg, i allefall. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 11. april 2010 #5 Skrevet 11. april 2010 Jeg ville latt som ingenting til jeg hadde tatt kopi av alle sider jeg hadde funnet og gransket nettet rundt etter resten av sidene. Så ville jeg hivd ut faenskapet.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2010 #6 Skrevet 11. april 2010 HI her.. Ville dere tatt han med på fødselen?? Kjenner jeg blir veldig i tvil der- en fødsel er jo en ganske så privat og intim ting...synes det blir veldig rart på en måte at han lissom skal være der og "støtte" meg, når jeg vet at han har søkt nettet rundt etter andre kvinnfolk..får mest lyst til å være faan sjøl, og bare lage meg en profil på ei datingside, men det er ikke helt min greie heller..og hva faan skal jeg med en ny "idiot"?? nei, akkurat nå skjønner jeg at folk velger å være alene med ungene altså..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå