stripete sjiraff Skrevet 11. april 2010 #1 Skrevet 11. april 2010 Heisann. Jeg har meldt meg inn her i dag. Tenkte det kunne være gøy å ha noen å skravle om "gravidting" og andre ting med:-) Jeg er 27 år fra Oslo, gift og vi venter vårt første barn i midten av juli. Hadde vært gøy å bli kjent med andre oslofolk her inne, for jeg kjenner ikke veldig mange med barn her i byen.
Tezz78 Skrevet 11. april 2010 #2 Skrevet 11. april 2010 Ikke er jeg Oslo-folk, men Hei likevel Og velkommen
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 12. april 2010 #3 Skrevet 12. april 2010 Hei, og velkommen skal du være=) Jeg er eks-Osloboer, men har nå flytta til eget hus utenfor byen! 26 år og venter nr 2, spennende tid dette!
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 12. april 2010 #4 Skrevet 12. april 2010 Hei hei, og velkommen! Heller ikke fra Oslo, men du finner sikkert mange her inne som er derfra skulle jeg tro ;-)
carina86 Skrevet 12. april 2010 #5 Skrevet 12. april 2010 hei hei, jeg er 23 år fra oslo. gift og vi venter vårt andre barn. vi har terminen senere en det du har da har ikke termin før 4.10. har du lyst å prate så send meg mail:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå