Gå til innhold

Billigtest positiv to uker i strekk?? (EL)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønner ikke denne syklusen min jeg nå..

Har testet med eltester denne pp, og nå har jeg hatt positive tester siden påsken startet... En dag i påsken var den svakere, men tydelig en strek. Så har den tatt seg opp igjen i farge og styrke.

Graviditetstest er negativ, så det er ikke derfor.

Noen som har erfaring med de teststrimlene fra billigetester ?? Pleier de å være positive hele tiden?? (Teit spm, men jeg må jo bare spørre.)

Kan jeg har så mye hormoner før el at testen er positiv så lenge?? Syklusene mine var 28 dager, uten unntak, før første barn.. Men nå er de helt på tryne, alt mellom 3 uker til 5 uker++..

Blir litt forvirret av dette jeg, noen som har erfaringer / råd??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er de strekene like sterke da?

Hos meg fikk jeg en svak strek i mange dager før den ble klart positiv.

Kanskje egget ikke slipper helt taket?

Skrevet

De steg i styrke i påsken, med like sterke streker de siste dagene, før den ble svak igjen. Da trodde jeg den var over.

Helt til jeg ett par dager ut i denne uka fikk elslim. Tenkte det kanskje var litt rester etter en sengevals, for det kan vel komme som slim etterhvert?? Men tok en test for moro skyld, siden jeg er testoman.. :P Og da var jammen den positiv igjen! En middels sterk strek, kan jeg vel kalle det. Men uten tvil positiv. Tok derfor en gra.test på fredag, som var heeeelt hvit! Mens eltesten fortsatt var positiv...

Så jeg skjønner ikke dette.. Ble liksom ikke klokere av disse testene :P

Skrevet

en el test er ikke positiv med mindre teststreken er like sterk eller sterkere enn kontrollstreken. du hadde nok el siste dagene i påska.

Skrevet

Jeg har hatt en sånn mnd med billigtester. Det var den mnd jeg vanligvis ikke har EL, men har gått til akupunktur for dette, så jeg tenkte jeg skulle teste meg hver dag. Det er riktig det Ladybug sier, med at teststreken skal være like sterk, eller sterkere, men jeg synes ikke det alltid var like lett å avgjøre pga varierende farge på streken.. Tror at det i mitt tilfelle var positiv test så lenge fordi kroppen aldri "la" det egget.. Irriterende... :)

Skrevet

Ahhh, se her ja! Da lærte jeg noe nytt :) Suverent, da kan IKM ventes til helga! Herlig :)) Tenk at jeg ikke visste dette, som har så mange pp venting og prøving på baken fra før av! Jaja, godt å lære noe nytt ;)

Takk alle sammen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...