Anonym bruker Skrevet 11. april 2010 #1 Skrevet 11. april 2010 Hei. Jeg har lange tenkt å kalle min framtidige sønn for Snorre, men har fått mye kritikk for navnvalget. Hva synest dere?
tante grusom master of law Skrevet 11. april 2010 #7 Skrevet 11. april 2010 Betyr kuk på svensk. Ellers greit.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2010 #10 Skrevet 11. april 2010 Var sammen med en som hadde dette navnet. Han hadde mye komplekser for navnet, hadde utrolig dårlig selvbilde og gråt for alt og ingenting. Mest sannsynlig hadde han hatt disse problemene selv om han hadde hatt et annet navn, men jeg tror nok kompleksene for navnet forsterket problemene hans. Så derfor kan jeg ikke fordra navnet - det minner meg om en surkete, grinete gutt som trodde alle hatet han, og at han ikke var noe verd.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2010 #11 Skrevet 11. april 2010 Fint det, så lenge gutten ikke skal tilbringe mye tid i Sverige.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2010 #13 Skrevet 11. april 2010 Snorre i Sverige betyr det samme som tissemann her i Norge, er ikke så hardt som kuk men mer et kose navn på utstyret Hilsen svensken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå