Anonym bruker Skrevet 11. april 2010 #1 Skrevet 11. april 2010 Jeg og mannen min har prøvd å piffe opp sexlivet litt i det siste siden vi ikke har hatt sex på nesten et halvt år og for å komme igang så tenkte vi at vi skulle ringe til sextelefonen da. Men det har vært så mye snakk om telehiv i det siste at jeg begynner å bli redd for at vi kanskje kan ha blitt smittet?? Hvor kan vi teste oss for telehiv? Hvordan går det an å beskytte seg mot dette? Jeg er så redd at jeg sitter bare og griner og griner og klarer ikke å tenke på noe annet :-((((
Anonym bruker Skrevet 11. april 2010 #2 Skrevet 11. april 2010 Få deg time til legen fort som faen, dette er ekstremt alvorlig og må taes med en gang. Dere begge må testes. Når dere kommer til legen be om å få bli testet for telehiv, skynd dere!!!!
Anonym bruker Skrevet 11. april 2010 #3 Skrevet 11. april 2010 Dårlig tidspunkt. Telefonsex om våren er nødt til å føre til telehiv.
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 11. april 2010 #4 Skrevet 11. april 2010 De deler ut gratis tester hos telenor og netcom !
Anonym bruker Skrevet 11. april 2010 #5 Skrevet 11. april 2010 Gjør de det? Kanskje vi burde bytte telefonselskap da, hvis en er bedre sikret hos Telenor og Netcom? Vi bruker Chess. Uff, nå føler jeg meg virkelig usikker her :-( Vet dere noe om hvordan vi kan beskytte oss mot dette hvis vi ringer flere ganger? Hvorfor skal all sex være så farlig? :-(( HI
Anonym bruker Skrevet 11. april 2010 #6 Skrevet 11. april 2010 Kva f... er telehiv??? Einaste telehiv eg har hørt om, er når det blir tele i jorda pga frost, og jorda blir flytta.... ergo -hiv.. sikker på at ikkje noken har lurt deg til å tru at telehiv betyr noko anna enn det egentlig gjer?? Må ærlig innrømme at eg lo når eg las innlegget ditt, men kan jo være eg som er dårlig opplyst då... kva veit eg....
Anonym bruker Skrevet 11. april 2010 #7 Skrevet 11. april 2010 Betyr det at det er ekstra farlig når det er vinter? Uff, tror aldri jeg kommer til å bruke telefonen utenom på sommeren mer hvis det er høysesong for sånn... HI
Anonym bruker Skrevet 11. april 2010 #10 Skrevet 11. april 2010 Er sjakkmatt det samme som å si at en er i uvanlig stor fare for å få telehiv med Chess? HI
Anonym bruker Skrevet 11. april 2010 #11 Skrevet 11. april 2010 Men jeg spurte jo hvordan jeg kan beskytte meg mot smitten! Er det virkelig ingen som vet det? Vær så snill og svar!! HI
Dunder Skrevet 11. april 2010 #13 Skrevet 11. april 2010 Jeg vet at noen utenlandske nettbutikker selger kondomer til bruk ved telefonsex, men husker desverre ikke noen nettadresser akkurat nå. Har hørt at det skal gå an å bruke de største kondomene, så det kan du jo prøve. Husk at p-piller ikke beskytter mot telehiv, det er kun kondomer som gjelder. Sjansen for å få telehiv er jo veldig liten, men det er bra du tar ansvar. Du kan jo smitte andre også, særlig hvis du har mange skravlesjuke venninner.
Dunder Skrevet 11. april 2010 #14 Skrevet 11. april 2010 Brukte du forresten fasttelefon eller mobil?
Anonym bruker Skrevet 11. april 2010 #15 Skrevet 11. april 2010 Husk at du ikke må ringe til legen nå da.. For å bestille legetime!! VEldig smittsomt over telefon vet du..
Anonym bruker Skrevet 11. april 2010 #16 Skrevet 11. april 2010 Jeg har hørt at hvis du tar en brødpose (ca 4 liter) og legger den i fryseboksen i minst en time før bruk så skal det beskytte bra. Du må selvfølglig ta den på før dere setter i gang.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2010 #17 Skrevet 11. april 2010 Det er vel enkelt: Avstå eller tre et kondom over telefonen.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2010 #18 Skrevet 11. april 2010 Jeg synes det er forkastelig å utsette seg for telehiv når man har ansvaret for barn. STAKKARS BARNA DERES!
Anonym bruker Skrevet 11. april 2010 #19 Skrevet 11. april 2010 Tusen takk for mange gode råd! Jeg er blitt litt skremt av farene som lurer over alt, så jeg kommer nok til å møte opp personlig på legekontoret. Forresten så får ikke barna våre lov til å snakke i telefonen, så de er sikret mot smitten. Så da er det kanskje trygt å prøve telefonsex igjen da? hvis jeg bare bruker en 4 liters brødpose over røret? Kanskje jeg kan kombinere det med øreplugger også. Lite sex er ikke bra gitt.... Er så mye å bekymre seg for før en tar det opp igjen :-( HI
Anonym bruker Skrevet 11. april 2010 #20 Skrevet 11. april 2010 Har du telefonsvarer kan du legge opp til en helaften når som helst. Døgnet rundt fra 17. mai til palmesøndag året etter. Kjør på!
Sjaman Skrevet 11. april 2010 #21 Skrevet 11. april 2010 Ler meg i hjel her.... haha....synd alle dere morsomme trykker på anonymknappen
Anonym bruker Skrevet 11. april 2010 #22 Skrevet 11. april 2010 Skjønner godt redselen din. For noen år siden fikk vi huset fullt av en sykdom kalt teletubbies etter å ha sett på tv. Vi har fremdeles noen vi jobber med å bli kvitt! Nav vet hvem jeg er, for å si det sånn.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2010 #23 Skrevet 11. april 2010 Vi har fått noe lignende som deg nn 23.02. Hello-kitty-viruset er ekstremt smittsomt, spesielt for jenter i alderen 1,5-17 år! Og det verste er at det ikke finnes noen form for behandling for det, vi har stor gjeld pga dette:( Ellers har jeg hørt at ørner tar det meste av slike farlige og smittsomme sykdommer!
LillaGorilla♥♥ Skrevet 12. april 2010 #24 Skrevet 12. april 2010 Sliter mest med at jeg stadig får munndiaré når jeg snakker i telefonen jeg.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #25 Skrevet 12. april 2010 He he he.... Eneste som hjelper mot telehiv er å kontakte Statens Vegvesen. Disse vil komme å rette opp skadene. Men jeg synes det er veldig uansvarlig å ikke tenke hva slags signaler dette sender til barna deres hvis de får greie på dette. Får å gjøre dette enda mer diskre slik at ingen kan oppdage det så ville jeg istedefor å ha telefonsex heller utført telepatisex.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå