MinStørsteDrømBlirSann? Skrevet 11. april 2010 #1 Skrevet 11. april 2010 Altså, er nå i min første PP, og forventet mens på fredag, tok tilåmed test for at jeg ville se at den var negativ så jeg slapp å tenkte på graviditet i det hele tatt. Nå har jeg fortsatt ikke fått mens. Nå har jeg litt lyserosa utflod, eller en klype farge av noe slag i den lyse utfloden. Dette hadde jeg også for 1uke siden + kanskje noen dager, hva er dette? Klem:) håper på svar om noen har noe:)
Julie_82 Skrevet 11. april 2010 #2 Skrevet 11. april 2010 For en uke siden kan det ha vært en festeblødning, og blødningen du har nå kan være en helt normal blødning pga livmortappen er ekstra følsom, dersom du er gravid. Noen tester positivt veldig sent, så test igjen, og fortsett å teste med jevne mellomrom så lenge mensen ikke dukker opp:)
MinStørsteDrømBlirSann? Skrevet 11. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 11. april 2010 Åja, okey! Da får jeg bare vente noen dager å se da, og kommer den ikke får jeg ta en test:) tusen takk for svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå