Thessa og Bebbis Skrevet 11. april 2010 #1 Skrevet 11. april 2010 Jeg har en liten en som har gått fra han var 9 mnd og er generelt alt for ambisiøs for sitt eget beste! Idag ramlet han med fjeset først i asfalten. Det blødde fra leppa (ett lite kutt) fra nesa, og ett lite skrubbsår oppå nesa. Blødde også fra inne i munn, men jeg kan ikke se noen tydelige sår inni der. Men jeg ser noen "groper" bak fortennene oppe. Ser ut som han har klart å bite seg oppe med tennene nede. Skjønner? Det blør ikke lenger nå og han spiser og drikker, så jeg tror ikke det er noe å bekymre seg for. Tennene er like hele. Det er virkelig ikke noe moro når slikt skjer, men jeg må vel belage meg på mye slikt fremover? :-S Trøst Taes imot med takk :-)
Trilletrill Skrevet 11. april 2010 #2 Skrevet 11. april 2010 Så flink han er da som begynte å gå når han var 9 mnd:) Jenta mi er litt over 8 mnd og tåler en støyt, hun har arvet etter meg og har en stor smerteterksel. En gang jeg var nede og vasket klær hørte jeg henne pluttselig gråte litt og når jeg gikk opp så jeg at hun hadde lagt hele håndflaten sin på ovnen stakkars. Tenkte ikke mer på det og vasket det med litt kaldt vann og vesla ga seg med gråtingen etter noen minutter...3 dager etterpå hadde hun kjempe blemmer på fingrene:( En annen gang når hun var 2 mnd åpnet jeg kaldtvannet men så kom det varmt vann ut springen når hun lå og skulle bli vasket-gråt selvfølgelig men også det gikk over på 1 min, hun har også dunket hodet i bordet, lamper, klemt fingern og bitt seg i tunga. Poenget mitt er at barn faller og slår seg, bare sunt det så lenge det ikke er kjempe farlig! Tror en av grunnene til at hun ikke har blitt en slik en skrikeunge er at jeg aldri har gjort en big deal ut av noe som har skjedd..så hun gir seg faktisk når au auen blir bedre. Ikke ha dårlig samvittighet fordi lillegutt er nettopp det..en liten gutt;) Han kommer til å slå seg flere ganger og sånn er det bare!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå