Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Er det noen snille som vil hjelpe meg?

Får ikke på meg ytterjakkene mine lenger..

Er i uke 25 og magen min har blitt stor..

Trenger en gravidejakke evt en trenchcoat med vidde eller lign.

Siden det kun er for noen måneder, hadde jeg ikke planer om en altfor kostbar en. Har tittet på HM/VeroModa/Cubus uten hell.

Tar ellers imot tips ang.vårbekledning for mager med stor takk:)

Synes det er en utfordring nå.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141709052-v%C3%A5rjakke-tips/
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg fant beige trenchcoat H&M Mama til ca 400 kr. Enkel og stilren.

Ellers blir det mye tights og tunika for min del fremover. Satser på det, fordi det også vil være behagelig i barselsperioden, og jeg kan bruke tunika etc utenom graviditet også. Har lange cardigan-lignende plagg utenpå, som enten har snøring / beltelignende, eller uten å lukke igjen. Da har magen plass til å vokse. Har også kjøpt noen lange singlet / t-skjorter fra H&M, så kan jeg bruke skjorter etc som ikke lar seg lukke lenger utenpå. Vise frem magen, men fortsatt føle meg litt mer tildekket enn uten skjorte utenpå.

Jeg er superhappy med tights fra Noppies som jeg kjøpte på Svangerskapet på Majorstua. De er også beige, utrolig behagelige, med fine knappedetaljer nede langs ankelen. Tror de kostet over 400 kr, som jeg vanligvis IKKE ville brukt på tights, men det var de vel verd. Vurderer å kjøpe en ekstra, for denne risikerer å bli utslitt før termin.. :)

Favorittserie mammaklær for meg er Noppies og Mama Licious. Skal innom Den Kule Mage på GlasMagasinet i Oslo en gang, for å finne kjole til bryllup i sommer. Ellers har jeg kjøpt silkekjole fra www.lookatmom.no til 299,-, som blir årets 17. maikjole.

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...