Fru Tuttemor Skrevet 11. april 2010 #1 Skrevet 11. april 2010 Hei,jeg er litt grønn på slike utregninger og når syklusen min ikke "finnes" enda så blir det enda verre... Siste mens før gravid 4nov09,gikk på ppiller frem til 29sept09,så har ikke funnet ut noe syklus etter ppilleslutt.. Ma/Ia 1 februar,Utskrap den 16feb,mulig mensen den 18mars(blødninger i 1,5-2 dager) Tok test den 1 og 2 april,de var negative.kan jeg vente IKM den 18 april eller hvordan er det? kan syklusen være ute av kurs etter alt som er skjedd med MA/IA og utskrap?Hjelp!!! snakk meg til rette så jeg vet hva jeg skal gå etter her...Ifølge syklusberegningen (tastet inn 28dagers syklus siden det er uvisst)til Babyverden så kan jeg teste positivt om 2 dager,men når er det i syklusen da?får man positiv test hvor mange dager før IKM?håper noen kan svare på min spørsmål her...Haff....
Julie_82 Skrevet 11. april 2010 #2 Skrevet 11. april 2010 Du kan regne 18. april som ikm ja, men det er jo ikke noen garanti for at den kommer da. Noen tester positivt flere dager før ikm mens noen ikke tester positibt før de er 8 uker på vei. Så hvis du tester og den er negativ og fremdeles ingen tegn til mensen, ville jeg ventet 3 dager og testet på nytt. Hvis den er negativ igjen ville jeg ikke testet oftere enn en gang i uka, siden du ikke vet når du får mensen og dermed kan komme til å sløse bort mye penger på tester.
Fru Tuttemor Skrevet 11. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 11. april 2010 Takk Julie_82 Men er da ifølge Babyverden at man kan teste positivt en uke før IKM ? Da skal jeg vente til den 18april er overstått for og se hva som skjer om IKM kommer eller ikke..Men det er jo leeeeeeenge til den 18 jo...:-/ *utålmooodi* har vondt i eggstokkene mine,spesielt når jeg har nettopp røyst meg og retter kroppen,da "river" det i eggstokkene...tyder vel egentlig på mensen det da:-/
Fru Tuttemor Skrevet 12. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 12. april 2010 Dytt!!!!! Hvor lenge før IKM kan en test være positiv? Kan noen si til meg at jeg ikke skal teste før overstått IKM?? trenger litt tukting tror jeg..6 dager til IKM... haff...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå