Anonym bruker Skrevet 11. april 2010 #1 Skrevet 11. april 2010 Vi ble kjent for et år siden gjennom felles kjente. Har vært noen byturer ute sammen,men han bor i en annen by langt unna, så det er ikke så ofte vi treffes. Men når han er her hjemme på ferie så treffes vi. De gangene jeg har truffet han på byen så er han veldig glad for å se meg. Holder rundt meg, vi har klina et par ganger, prater hele kvelden og er veldig han er veldig glad. Ikke slesk, han har aldri prøvd å få meg med hjem eller ha sex med meg. Vi har møttes et par andre anledninger. Da har vi vært på cafe eller sett en film eller gått en tur. Han sender meg melding hver gang han er her for å spørre om vi skal finne på noe. Men når han er i byen han nå bor så hører jeg ingenting. Om jeg sender han en melding bruker han to dager på å svare på den. Han er heller ikke særlig aktiv på msn. Hva tror dere? er det slik at han tenker at vi uansett bor altfor langt unna hverandre så det ikke kan bli noe uansett, men at han liker meg, men gidder ikke bryet, eller er han bare ikke interessert overhode?
Anonym bruker Skrevet 11. april 2010 #2 Skrevet 11. april 2010 han har sikkert kone/samboer/kjæreste der han bor..
Anonym bruker Skrevet 11. april 2010 #3 Skrevet 11. april 2010 Tror også han har noen annen der han bor... Så sinnsykt interessert virker han ikke, annet enn en ferieflørt eller forhåpentligvis ferieknull. Spesielt hvis han vet at du ukritisk stiller opp.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2010 #4 Skrevet 11. april 2010 jeg vet at han ikke har en annen, da han bor sammen med en kamerat av meg i den byen. de studerer sammen. dette er også en veldig ordentlig type og det virker absolutt ikke som om han er ute etter sex. men det er nok sant som du over her sier, at han er nok ikke veldig interessert. Dessuten stiller jeg ikke alltid opp,det er ikke slik at jeg kommer løpende hver gang han ber om det. jeg har takket nei til å finne på noe et par ganger.hi
Anonym bruker Skrevet 11. april 2010 #5 Skrevet 11. april 2010 En mann gidder ikke ringe/texte hver dag uten at han er interessert!! Tror du skal slappe av, og prøve å nyte tiden. La naturen gå sin gang. Enten blir det mer, eller så blir det det ikke... Lykke til !! Går nok bra, dersom du ikke stresser.. )
Anonym bruker Skrevet 11. april 2010 #6 Skrevet 11. april 2010 som sagt så er det jo nettopp det som er problemet! Når han er her hjemme så sender han en del smser og spør om vi skal finne på ting osv. men når han er i byen der han bor nå,så hører jeg ingenting! Og om jeg tekster han først da,så bruker han minst to dager på å svare. så jeg skjønner ikke hvorfor han er så gira når han er her,men totalt uinteressert når han er i den andre byen.hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå