Anonym bruker Skrevet 11. april 2010 #1 Skrevet 11. april 2010 Har bare 1 vennine, som jeg går sammens med.. Problemet her er at det er bestandig jeg som tar kontakt, og kommer å besøker henne.. En gang på 2 år har hun besøkt meg.. Å det er nesten bestandig jeg som tar kontakt.. Vanskelig å unngå henne også.. For vi går i samme klasse. Og det er bare vi to som er jenter.. Blir så utrolig skuffa... For aldri tar hun kontakt eller noe.. Å hun finner bestandig på unnskyldninger på å ikke finne på noe.. Hun har forresten ikke noen andre hun heller.. Liten plass og lite folk her.. Vi er begge 19.. Så tips.. Hva skal jeg gjøre? Blir så utrolig skuffet og lei meg av dette..
Gjest sug lut Skrevet 11. april 2010 #2 Skrevet 11. april 2010 Det kan da umulig være så vanskelig å unngå henne om hun aldri tar kontakt.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2010 #3 Skrevet 11. april 2010 Ikke for å være slem, men er det ikke på tide at du tar hintet? Hun vil jo tydeligvis ikke være venninnen din. Gå utenfor ditt vanlige nærmiljø og finn deg nye venner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå