mamma til lillingen Skrevet 11. april 2010 #1 Del Skrevet 11. april 2010 Er i 7'ende uke, og formen er så som så. Er trøtt mesteparten av dagen, men våkner etter 6-7 timers søvn, hvis jeg er heldig å få sove igjen etter den nattlige tissepausen ca 3 timer etter at jeg har lagt meg. Må tisse hele tiden. Og har hele tiden lyst på mat, men det ser jeg ikke på som noe negativt, bare jeg spiser sunt de gangene jeg spiser. Har enda ikke kjent noe kvalme, men det tror jeg er noe som ligger til familien, ingen av damene i familien har hatt noe særlig med svangerskapskvalme. Fysisk sett har jeg vondt i brystene, kan ikke gi sambo en klem engang. Litt vondt i magen, fordøyelsen er ikke hva den engang var, og oppblåst relativt ofte. Merker litt hormoner innimellom også, men er nok bare toppen av isberget om jeg kjenner meg selv rett. Bortsett fra det, er jeg utålmodig som bare pokker, og vil helst ha unge nå! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141708633-formen-s%C3%A5-langt/
minimimmi Skrevet 16. april 2010 #2 Del Skrevet 16. april 2010 Kjenner meg igjen i det du skriver! Hvertfall ømme bryster, hyppig på do og oppblåst.....! Men ikke minst at du er utålmodig....!! Jeg var uhyyyyrlig utålmodig.... Telte dager og uker hele tiden og gleda meg hele tiden til jeg skulle komme meg lengre ut i svangerskapet.... Få mage og slikt :-) Nå er jeg i uke 28 og tida har begynt å gå fort....! På et punkt snur det og man får det heller travelt. Har ikke kjøpt en eneste ting enda.... Fått litt klær, men ellers så mangler jeg ALT! Forma er varierende. Mye trøtt, blir lett sliten, bekkenproblemer og er så uheldig å være kvalm fortsatt. Ikke så mye som før heldigvis. Tror man skal være litt utålmodig, det er jo bare et sundt tegn det at du gleder deg!! :-) Plagsomt er det, men det går jo over. En ting jeg angra på er at jeg ikke skreiv ned tankene jeg hadde om barnet da jeg var der du er. Hadde noen veldig gode og store tanker. Barnet er så langt unna, men alikevel så nært og det kan gi både gleder og bekymringer. Tror det kan være spennende å se tilbake på. Vet om altfor mange som har glemt store deler av svangerskapet. Kjøp en fin bok å skriv litt og sett inn bilder! Det er vertfall et tips! :-) Lykke til! :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141708633-formen-s%C3%A5-langt/#findComment-141731889
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå