Gjest Skrevet 11. april 2010 #1 Skrevet 11. april 2010 Anbefaler alle å ligge LANGT UNNA PINGPONG. Vi kjøpte en barnevogn og fikk den og alt var bra. Vi bestilte deretter en til, men den kom aldri. Vi ba om å få pengene tilbake, hvilket de svarte positivt på, men siden får vi aldri mer tak i dem. Nå har det gått ca 2 måneder. Har også lest at de svarer og behandler ettersom de har lyst, hvilket betyr at det er meget usikkert om du hører noe fra de eller ei. Vi trodde vi tjente penger på første vogn, men har nå tapt over 5000 kr på andre vogn, hvilket betyr at dette er blitt et stort tap totalt sett. Så min anbefaling er sterkt å LIGGE UNNA. Kjøp i Norge og heller betal litt ekstra. Ansolutt verdt bryet enn å gi pengene til kjeltringer i utlandet
LilleBanan blir storebror Skrevet 11. april 2010 #2 Skrevet 11. april 2010 Kansje dumt spm men har dere fått sporingsnummer på denne vognen? Hvor stopper isåfall forsendelsen? Jeg bestillte en peg perego der for ett år siden og det gikk knirkefritt. Men jeg hadde spørsmål om levering og fikk ikke svar på mail. Jeg fikk derimot tak i de på telefonen. Prøvd å ringe de?? De kan jo ikke bare legge på heller? Har dere ikke forsikring på kredittkortet? betaler alltid med kredittkort og er forsikret mot svindel gjennom det. Håper det ordner seg for dere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå