Gå til innhold

akutt ul på kk idag...:(

★tøysekroppen&prinsene★

Anbefalte innlegg

da endte vår lørdagskveld i massive mørke..nesten blåsvarte seige blødniger igår....!! det var myyye og skikkelig ekkel farge og kornete.....skulle jo komme rett til gyn igjen om dette ikke stoppet og hun er stengt idag.,,:(

så de snille damene på kk fikk meg inn til ul etter kl 12 for en sjekk,,,,egentlig skulle man ha vært innom legevakte først men siden historien var som den var fikk jeg komme direkte,,,utrolig lettet for det men bare så jævlig redd nå for at dette er slutten på begynnelsen og jeg må gjennom hele ivf dritten og alle disse 12 ukene som nesten er over engang til....hjelpe meg orker nesten ikke tanken...kryss alt for meg at dette går bra.....

nå er jeg bare redd!!!

Fortsetter under...

Annonse

æsj ja det var en sinnsyk stor blødning igår og den så virkelig skummel ut både i konsistens og farge....for ikke å snakke om mengden!

men heldigvis var alt bra med lille skatten!!!:))) fader så lettet vi ble...legen sa at lille skatten kunne ikke sett bedre ut!! bare turner og koser seg hele tiden...men skulle at det med ro og fikk sex forbud en liten stund nå....konklusjonen er lett blødende livmorhals...men alt var lukket og låst heldigvis....godt å få noe svar på hva og hvorfro dette skjer...det rare er at det bare fosset i fem i min igår for så å BRÅSTOPPE og bli med det....rare greier...

men ja nå får det være nok med dette blod bestyret så vi snart får slappe av her altså....!

Huff, nå må den lille saktten slutte å skremme deg sånn! Ble veldig bekymret ¨når jeg så overskriften og veldig glad når jeg leste siste innlegget i tråden:)

SÅ BRA AT ALT ER FINT MED LILLE SKATTEN:)))))

Nå må disse blødningene se å slutte slik at du kan kose deg med den voksende magen og slippe alle bekymringene!

Stort klem

Annonse

Mye bekymring du skal måtte tåle med disse blødningene da tøysekroppen!! Men fantastisk å høre at alt står bra til med spiren:o) Og godt du har fått svar på hva som kan være årsaken til disse blødningene. Krysser fingrene for at blødningene er over en gang for alle nå, sånn at du kan få slappe av litt og senke skuldrene!!!

Nå ble jeg skikkelig redd for deg og lille!!!

.. og ble kjempelettet når jeg leste at alt var bra likevel. Kan forestille meg hvor redd du har vært i dag... Får virkelig håpe det gir seg med blødninger nå og at du kan bare få slappe av og være gravid framover:-)

Kjempeklem

tusen takk alle skjønne damer!!:) en uke til nå så er jeg 12 uker og hopper over til 2 trim.:)))

da begynner vel magen å vokse mer og fortere og bevegelser man kjenner står for døren etter noen uker....håper på ett deilig avslappet 2 trimester:)

dere er gode å ha jenter...husk det! klem fra meg og lille skatten;)

hei nurket!!

ja det der var vel de mest skremmende opplevelsen til nå tror jeg.....uff....får se det an ang jobb....om det er svæært beskjedne mengder blod fram til 30 april så tror jeg at jeg prøver meg igjen.....begynner å kjede meg noe heelt enormt!!:( men helsa først selvfølgelig!!

kanksje jeg kan ta en aktiv eller 50% første ukene...må bare se formen an....når er det ul på deg nå da?!:)

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...