Anonym bruker Skrevet 11. april 2010 #1 Skrevet 11. april 2010 Er det noen som har vært der? Er det et fint sted å feriere?
lucky meee:) Skrevet 11. april 2010 #3 Skrevet 11. april 2010 Hei du:) Jeg var en overnatting/dag på sjøsanden i fjor og vi har bestemt oss for å reise tilbake og være flere dager kommende sommer. Vi leigte leilighet og var kjempe fornøyde med den. Enkel og grei! Var supert område for barna der husker jeg,,, men fikk ikke sett så mye av nærmiljø da vi desverre måtte kjøre videre dagen etter.
~anette & lukas + ella ~ Skrevet 11. april 2010 #4 Skrevet 11. april 2010 Annbefaler dere å ta en tur på de andre strendene, ikke bare sjøsanden. Kanel stranda er veldig fin Det er maaange fine strender i Mandal.
Gjøkeredet③ Skrevet 11. april 2010 #5 Skrevet 11. april 2010 Mandal generelt er jo veldig koselig.. Har ikke kjennskap til Sjøsanden da det er mange år siden jeg var det sist, men anbefaler sommer og sol på Sørlandet:o)
Anonym bruker Skrevet 11. april 2010 #6 Skrevet 11. april 2010 Jaaa, vi ferierer i Mandal hver sommer, så dette er mitt sommerparadis. Ved Risøbank finner du mange strender, som Kanelstranda, Lordens (og fler som jeg ikke husker navnet på i farten). Mandal by er også trivelig! Vet faktisk ikke om det går an å leie båt i Mandal, men om det er mulig så vil jeg anbefale skjærgården utenfor Mandal på det varmeste. Har aldri bodd på Sjøsanden camping, men tror det er helt greit altså!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå