Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Hvordan gjør dere det med klær ved samvær?Både yttertøy og ekstra skift.Til små barn (baby).Alt han kjøper vil han holde for seg selv, men jeg skal kjøpe nytt,vaske og sende med alt til han. Også kommer alt møkkete tilbake. Blir så lei når samarbeid ikke er til stede.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis han betaler bidrag, skal vel i utgangspunktet du sørge for klær. Det han kjøper "ekstra", kan han strengt tatt beholde selv.

Skrevet

Han betaler strengt tatt ikke bidrag ennå, da det ikke er lenge siden brudd.Han er heller ikke villig det til å betale noe da han mener han skal ha hun så mye at han slipper å betale noe. Hun er 6 måneder.

Skrevet

...hmmm det er vel ikke særlig aktuellt med 50% deling når barnet er så lite... blir nok nødt til å betale bidrag ...

Huff Må jo være slitsomt og vondt for dere med brudd midt oppe i småbarnsfasen!

For egen del må jeg si at så lenge jeg ammet om natten og lillemann våknet ofte var samlivet slitsomt (vil egentlig kalle det en krise...), men rett før lillemann ble 1 år gikk liksom alt tilbake til normalen igjen... men det kan jo være at dere ikke hadde det så bra før det heller... så jeg skal ikke blande meg :-)

ønsker deg alt godt :-)

Skrevet

De anbefaler at barn under 3 år har et fast oppholdssted, og ikke delt bosted (og at den som ikke har ansvaret har barnet en dag i blant). Hvis dere skal ha 50/50, ser jeg ikke at du trenger å sende med klær i hele tatt, hvis ikke han ønsker å gjøre motsatt... men...det beste hadde selvfølgelig vært om dere kunne samarbeide, slik at dere ikke trengte å bruke dobbelt så mye penger på klær som nødvendig.Hva om dere oppretter en felles konto,som skal gå til klær og ting til barnet?

Skrevet

Det kommer ann på hvilket forhold dere kommer til å ha tror jeg... Om du vet det kommer til å bli bråk å tull hvis noe går i stykker, eller hvem som skal betale osv, så ville jeg hatt hver sin garderobe til barnet.

Det har ei venninne av meg, og det er veldig greit. De deler ingenting.

Men om dere klarer å snakke sammen, så er det jo greit:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...