Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

om vi traff.

Fikk ikke testet etter el da vi var tom for el tester, så aner ikke om vi faktisk traff el. Har i tilegg ikke kjøpt noen nye da vi prøver å ikke stresse med babylagingen, hørt det kan skje fortere om man tar det med ro.

Det blir bare mer og mer frustrerende og slitsomt å lage baby. Vil så gjerne det skal skje noe snart, men vær gang jeg får et fnugg av håp så ødelegger jeg det rett etter med tanker som "vi traff sikkert ikke likevell" "kansje el ikke var da jeg trodde" osv.. Er så slitsomt, men når man ønsker å bli gravid så må man vel gå gjennom alt dette. Og det er jo verd det når g-testen endelig er positiv:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slik var det her også. Litt selvdestruktive tanker som bare ødela for meg selv.. Denne gangen følte jeg ikke at vi traff.. Testet positivt på EL en mandag (regner med EL kom på tirsdag da testen var negativ) og vi hadde sex på søndag. Rakk ikke flere ganger (heldigvis?) pga jobbing, men spiren den satt :)

Krysser fingrene for deg, lykke til :)

Skrevet

Takk! :)

Så bra da. Gratulerer med baby :)

Håper jeg er like heldig å at spiren sitter denne mnd, håper og håper men må bare vente å se om jeg er så heldig :)

Skrevet

Uff, føler meg deg. Men prøv å slappe litt mere av. Det er jo ikke bra å stresse deg alt for mye. Kos deg heler med mannen din, den tiden dere ha sammen og sønnen din. Vet det ikke er lett, venter selv på ikm og at jeg får en positiv test. Ha noen symtomer alt, men er litt skeptisk likevel. Det kan jo være at jeg innbildet meg det;-)! Nå ha jeg bestemt meg å ta ting som det kommer, en gang så er det min tur. Og det er det med sikkerhet også hos deg;-) Jeg sender litt babystøv over til deg!!!

Skal prøve å føller med deg;-)

Krysser fingerene for deg, lykke til!

Klemmer

Skrevet

Tusen takk for støttende ord og for babystøvet:)

Ja jeg prøver å kose meg så mye som mulig og ikke tenke så veldig på graviditet osv, men er ikke lett. Tankene sniker seg inn uansett i blandt.

Håper du får positiv test nå:)

Fint å tenke at man skal ta ting som det kommer, tror det hjelper litt på kroppen det.

Takk, krysser fingrene for deg også! Masse lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...