#Aurora har tre gutter# Skrevet 11. april 2010 #1 Skrevet 11. april 2010 Er det noen som har lyst å se litt på meg? Når blir jeg gravid igjen(bruker prevansjon enda)og gjerne hvilket kjønn. Jeg er født den 28april 1982 Min mann 10januar 1981 . Hva bruker dere når dere spår? Jeg spår selv og har et lite klarsynt som jeg bruker.Ellers bruker jeg pendeler..har 3 forskjellige og tarot kort.
#Aurora har tre gutter# Skrevet 11. april 2010 Forfatter #2 Skrevet 11. april 2010 dytter denne opp jeg.
Tante_Esel Skrevet 16. april 2010 #6 Skrevet 16. april 2010 hei jeg bruker englekort, tarot, pendel og intuisjon. på deg så får jeg opp: er du midt oppi en rettsak ellr en tvist, eller ska du skrive under et dokument?? Du vil bli rettferdig behandlet. Ta hensyn til andres behov under forhandlingene. Sørg for at din karriere stemmer overens med dine sanne interesser. Begynn på et kurs ellr få deg en hobby som ivaretar dine interresser. ikke bekymre deg over dine mål eller din misjon. rolig stødig fremgang er best akkurat nå. når det gjelde r graviditet får jeg opp november som god mnd... men er usikker på om det er i år eller neste år. får opp ei jente jeg Hva ser du på meg? Når blir jeg gravid? 03.11.83 han 13.12.82
#Aurora har tre gutter# Skrevet 19. april 2010 Forfatter #7 Skrevet 19. april 2010 Hei Adine_håper_enda Er ikke i noe rettsak og ikke skal jeg i noen eller..men skal vel skrive under et dokument på tegningene og søknaden til kommunen ang garasjebygging. Får opp at du blir gravid i aug/sept med en gutt. Takk for at du tok deg tid til meg. Flere som vil prøve seg?
♡ Love ♡ Skrevet 19. april 2010 #8 Skrevet 19. april 2010 Hei! Jeg prøvde å spå deg i innlegget mitt ''Rosene, Kristina, Aurora, Zazzy, noen av dere som kan spå meg? :)''. Kan jo også legge inn svaret her: ''Jeg bruker en pendel i rosenkvarts Fikk opp graviditet på deg i september. Kjønn er jeg litt mer usikker på, for jeg fikk opp (svakt) gutt først, så jente. Hm. Jeg er nybegynner på dette, så ta det med en stor klype salt ;)'' Fikk du opp sterkt jente på meg da du spådde meg? Har en magefølelse på jente selv skjønner du, men har blitt spådd jente 1 gang av deg og gutt 1 gang av adine, så ble usikker på magefølelsen min. Sist jeg var gravid så hadde jeg magefølelse på gutt og da stemte det, men magefølelsen min kan selvfølgelig ta feil da Ha en fin dag!
#Aurora har tre gutter# Skrevet 19. april 2010 Forfatter #9 Skrevet 19. april 2010 Høstspire!Altid spennede dette.Tar det med ei klype salt jeg som du sier. Jeg får opp jente på deg ja..blir spennede og se hva som stemmer det. Tusen takk for at du prøvde
♡ Love ♡ Skrevet 19. april 2010 #10 Skrevet 19. april 2010 Blir spennende å se da, skal gi deg tilbakemelding etter ul om et par uker Forresten, da jeg ble gravid med gutten min, så var det noen som kalte seg noe med ''Aurora'' her inne på spåsiden. Hun spådde meg riktig både når jeg kom til å bli gravid og riktig på kjønn også. Var det deg det kanskje? Dette var for ca. 2 år siden
#Aurora har tre gutter# Skrevet 19. april 2010 Forfatter #11 Skrevet 19. april 2010 Det kan hende det var meg vet du..har vært innom denne siden og spådd litt i over 4-3år tror jeg.
Bizarre Skrevet 3. juni 2010 #13 Skrevet 3. juni 2010 Åååååh! Kan noen av dere vere så snill å spå meg? Jeg ble spådd tidligere, men da ble jeg bare veldig mye mer usikker på kjønn ettersom vedkommende fikk opp et kort som betydde både gutt og jente, og jeg vet jeg ikke venter tvillinger hehe Rar som jeg er, så ble jeg skikkelig stressa over dette. Men som hu selv sa, kortene KUNNE slå feil ut i enkelte tilfeller, eller hu kunne ha tolka det feil. Så jeg håper en av dere snille sjeler kan hjelpe meg litt så jeg får et litt klarere svar Det jeg da lurer på er når jeg kommer til å få babyen min? Blir den lille født frisk? Og hvilket kjønn blir det? Jeg er født 31.01-1986 Mannen 19.01-1980 På forhånd takk for svar
Bizarre Skrevet 3. juni 2010 #14 Skrevet 3. juni 2010 En liten rettelse.... Jeg - 31.01-1986 Han- 19.02-1980
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå