Gå til innhold

Hei til alle dere som spår!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har lyst å se litt på meg?

Når blir jeg gravid igjen(bruker prevansjon enda)og gjerne hvilket kjønn.

Jeg er født den 28april 1982

Min mann 10januar 1981 .

Hva bruker dere når dere spår?

Jeg spår selv og har et lite klarsynt som jeg bruker.Ellers bruker jeg pendeler..har 3 forskjellige og tarot kort.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter denne opp jeg.

Skrevet

opp

Skrevet

dytter opp ;-)

Skrevet

opp

Skrevet

hei

jeg bruker englekort, tarot, pendel og intuisjon. på deg så får jeg opp:

er du midt oppi en rettsak ellr en tvist, eller ska du skrive under et dokument?? Du vil bli rettferdig behandlet. Ta hensyn til andres behov under forhandlingene.

Sørg for at din karriere stemmer overens med dine sanne interesser. Begynn på et kurs ellr få deg en hobby som ivaretar dine interresser.

ikke bekymre deg over dine mål eller din misjon. rolig stødig fremgang er best akkurat nå.

når det gjelde r graviditet får jeg opp november som god mnd... men er usikker på om det er i år eller neste år. får opp ei jente jeg ;)

Hva ser du på meg?

Når blir jeg gravid?

03.11.83

han 13.12.82

Skrevet

Hei Adine_håper_enda

Er ikke i noe rettsak og ikke skal jeg i noen eller..men skal vel skrive under et dokument på tegningene og søknaden til kommunen ang garasjebygging.

Får opp at du blir gravid i aug/sept med en gutt.

Takk for at du tok deg tid til meg.

Flere som vil prøve seg?

Skrevet

Hei! Jeg prøvde å spå deg i innlegget mitt ''Rosene, Kristina, Aurora, Zazzy, noen av dere som kan spå meg? :)''.

Kan jo også legge inn svaret her:

''Jeg bruker en pendel i rosenkvarts :)

Fikk opp graviditet på deg i september. Kjønn er jeg litt mer usikker på, for jeg fikk opp (svakt) gutt først, så jente. Hm.

Jeg er nybegynner på dette, så ta det med en stor klype salt ;)''

Fikk du opp sterkt jente på meg da du spådde meg? Har en magefølelse på jente selv skjønner du, men har blitt spådd jente 1 gang av deg og gutt 1 gang av adine, så ble usikker på magefølelsen min. Sist jeg var gravid så hadde jeg magefølelse på gutt og da stemte det, men magefølelsen min kan selvfølgelig ta feil da :)

Ha en fin dag! ;)

Skrevet

Høstspire!Altid spennede dette.Tar det med ei klype salt jeg som du sier.

Jeg får opp jente på deg ja..blir spennede og se hva som stemmer det.

Tusen takk for at du prøvde

Skrevet

Blir spennende å se da, skal gi deg tilbakemelding etter ul om et par uker :) Forresten, da jeg ble gravid med gutten min, så var det noen som kalte seg noe med ''Aurora'' her inne på spåsiden. Hun spådde meg riktig både når jeg kom til å bli gravid og riktig på kjønn også. Var det deg det kanskje? :) Dette var for ca. 2 år siden :)

Skrevet

Det kan hende det var meg vet du..har vært innom denne siden og spådd litt i over 4-3år tror jeg.

Skrevet

opp

• 1 måned senere...
Skrevet

Åååååh!

Kan noen av dere vere så snill å spå meg? :D

Jeg ble spådd tidligere, men da ble jeg bare veldig mye mer usikker på kjønn ettersom vedkommende fikk opp et kort som betydde både gutt og jente, og jeg vet jeg ikke venter tvillinger :P hehe

Rar som jeg er, så ble jeg skikkelig stressa over dette.

Men som hu selv sa, kortene KUNNE slå feil ut i enkelte tilfeller, eller hu kunne ha tolka det feil.

Så jeg håper en av dere snille sjeler kan hjelpe meg litt så jeg får et litt klarere svar :)

Det jeg da lurer på er når jeg kommer til å få babyen min?

Blir den lille født frisk?

Og hvilket kjønn blir det?

Jeg er født 31.01-1986

Mannen 19.01-1980

På forhånd takk for svar :)

Skrevet

En liten rettelse....

Jeg - 31.01-1986

Han- 19.02-1980

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...