Gå til innhold

Dere som kaller inn til intervju..kan jeg spørre et spm? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det tilfeldig hvem som blir kalt inn først, eller tar dere de som er mest aktuell først eller sist? (Tenker da mest aktuell på papiret..vet jo at man kan endre oppfatning ved første møte)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt tilfeldig. Ingenting blir jo bestemt før alle er ferdige uansett.

Skrevet

Helt tilfeldig, det er jo som hun over sier i hovedsak intervjuet og referanser som avgjør hvem man velger til slutt :)

Så du har nok like god sjanse uansett hvilke nummer du er i en intervju rekke :)

Skrevet

Tilfeldig ja. Jeg avtaler jo gjerne en tid som passer for de jeg kaller inn også.

Men husk dette: så lenge du er kalt inn, synes arbeidsgiver at DU er aktuell.

Skrevet

Helt tilfeldig.

Avhenger av når det passer best liksom....

Skrevet

Vi sender ut mail med info at vedkommende er plukket ut til intervju. Da oppgir vi også de aktuelle dagene/tidene vi skal ha intervju, og bed kandidaten gi tilbakemelding om når det passer best.

Dermed blir det helt tilfeldig hvem vi snakker med først og sist.

Skrevet

Forrige stedet jeg jobbet kallet jeg inn til itervju på noen stillinger. Da var det tilfeldig hvem som ble oppringt først. Kom an på hvem som tok telefonen først og listen med navn var bare alle de aktuelle i tilfeldig rekkefølge...

Skrevet

Jeg var den som kalte inn til interjuv på gamle jobben, det var enegtlig helt tilfeldig hvem som ble først. Vi plukket ut de vi likte av bunken og ringte de. Ingen ting ble avgjort før etter vi var ferdige med kandidaten.

Skrevet

Helt tilfeldig når jeg kaller inn...Har ei søkerliste, og kaller inn etter starten på lista....

Skrevet

Ok da:) Tusen takk for alle svar..Prøver å fortsette å tenke positivt for å tiltrekke meg positive ting, men det blir vanskeliger å vanskeligere jo lengre tid det tar før jeg får svar. Var på intervju 22.februar og får svar uansett (statlig)..de sa det kunne bli i starten av april, men jeg tenker at jeg hadde sikkert hørt noe til nå om jeg fikk jobben..Var på intervju den første av intervjudagene, så prøvde å lage noe positivt ut av det ;)

Skrevet

Vet du når de hadde de siste intervjuene da? Ta en tlf og hør med de, det verste du får beskjed om er at du ikke er innstilt.

Skrevet

Mener de skulle ha de siste intervjuene 1. eller 2. mars.

Skrevet

har ingen betydning. man bestemmer seg for hvem man skal kalle inn og når den enkelte kommer har ikke noe å si.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...