BikkjeBisk Skrevet 10. april 2010 #1 Skrevet 10. april 2010 Noen andre som har blitt plaget med kviser under graviditeten? Noen som vet råd?? Jeg ser ut som en 14-åring igjenn, er ikke noe morsomt! huff
Lucia85 Skrevet 11. april 2010 #2 Skrevet 11. april 2010 ååhh, du er IKKE aleine om den der hvertfall. Huden min har aldri vært så irriterende som nå, får kviser hele tida. Ikke no gøy nei.
nieIDA *med nr 4 e FØDEKLAR* Skrevet 11. april 2010 #3 Skrevet 11. april 2010 Jeg og er full av kviser. Ikke sånne type betente, men nupper både i ansiktet og på ryggen
Ziz Skrevet 11. april 2010 #4 Skrevet 11. april 2010 Jeg har aldri vært plaget med kviser. En av de få som hadde plettfri hud i tenårene. Nå har jeg fått hudormer, og kviser på ryggen. Aldri opplevd før.
Fifrildi Skrevet 11. april 2010 #5 Skrevet 11. april 2010 Dine beste venner når du får kviser er: - Mild rens morgen og kveld - Bha-syre (kveld) - Benzoyl peroxid (ved behov, kveld) - En god og enkel fuktighetskrem - Husk å bruk solkrem på dagtid selv om du får kviser, gravide er ekstra utsatt for pigmentflekker (permanente sådan) Alle disse tingene er helt trygt å bruke som gravid, fåes på apoteket. Kan brukes både i ansikt og på kropp.
sukie Skrevet 11. april 2010 #6 Skrevet 11. april 2010 Jepp, har fått dem. Har det ikke til vanlig, så det var sånn jeg fikk en sterk mistanke om at jeg var gravid. Kjempe gøy. Varer vel ikke hele svangerskapet eller? Trodde/håpet det bare var i 1. trimester, håpet, håpet!
♥ Ble april barn ♥ Skrevet 11. april 2010 #7 Skrevet 11. april 2010 Sterkt plaget? Det er jeg. Da JM så meg første gang, ca i uke 20 rådet hun meg å få rekvisisjon til hudlege for lysbehandling. Hudlegen satt meg rett på lysbehandling (3 x i uken) og lokal behandling hjemme. Så stor forskjell etter en uke. Der har jeg gått siden. Jeg er så ille at legen vil ha meg på antibiotikakur når babyen er født.
BikkjeBisk Skrevet 11. april 2010 Forfatter #8 Skrevet 11. april 2010 Huff nå fikk jeg dårlig samvittighet over klagingen min:S Ønsker deg lykke til Lykkelig med Maibarn med antibiotikakuren etter fødselen og håper det blir bedre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå