Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 10 uker i dag. Vært sykmeldt en stund alt. Starta med litt kvalme og slapphet men nå i det siste har kvalmen gitt seg litt men har null matlyst. Men jeg er konstant sulten og sinnsykt slapp, svimmel og trøtt! Vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre. Har ikke vært uta døra på 2 uker. Prøver å spise midag hver dag men lever for det meste på bananer, gulerøtter og vann. Flere som har det sånn? Klarer nesten ikke stå på bena jeg om dagen. Er det vanlig da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt normalt. Har vert utrolig trøtt i alle mine tidligere svangerskap. Merker det begynner å snike seg på nå også, i tillegg er jeg mer svimmel merker jeg denne gangen. Begynte før jeg testet positiv. Fullstendig mangel på matlyst også.

Frister med sykemelding, men er kanskje vanskelig å få? Min forrige fastlege var iallfall veldig streng på dette, så bet tenna sammen i forrige svangerskap. Fungerte ikke skikkelig de 4 første mnd. da.

Skrevet

Var ikke noe prob å få sykmellding for meg men var ikke pga dette jeg fikk den. Men lurer virkelig på når jeg skal bli bedre. Føler meg bare dårligere for hver dag som går. Når jeg reiser meg får jeg hvite flekker forran øynene og jeg føler at jeg nesten besvimer. Føler meg mere syk enn uvell liksom. Lurer på om jeg må ringe legen?

Skrevet

Var slik i forrige svangerskap. Kunne leve på en brødskive eller en yoghurt i løpet av en dag. Men ville helst ikke ha noe i starten. Var på gråten hver gang mannen min prøvde å få i meg mat! Fikk litt dilla på risifrutti og muffins en periode, så da levde jeg på en av hver om dagen. Ellers hadde jeg også dilla på smågodtkrokodiller, men det holdt med 2-3 stk om dagen. Med andre ord; ikke den største matlysten... Ble tilslutt sykemeldt pga utmattethet. Fantaserte om alle stedene det var mulig å legge seg ned på jobben, uten at noen kunne se meg!

Lykke til!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...