Gå til innhold

sitter her og gråter...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skikkelig lei meg nå...

Er så lei av å være hormonell og fæl mot samboeren min...

Syntes det er kjempefælt å oppføre seg sånn mot han når han ikke har gjort noe galt!

Problemet mitt går i at jeg vet ikke om jeg "liker" han lengre...

Dette må jo være hormoner da jeg var veldig gla i han før jeg ble gravid!

Men alt han gjør irriterer meg noe grusomt...å dette gjelder kunn han, ingen andre som er i livet mitt..

Kan dette være en depresjon? vet bare at jeg ikke klarer å ha det slik lengre...Klarer nesten ikke å være sammen med meg selv lengre...

kanskje jeg må ringe legen min å snakke med henne....?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sånn hadde jeg det og... i jula..

hadde lyst og stikke i fra alt som var da..

sambo og hele sulamitten her..

men her gikk det over heldigvis..

Nå er alt bare gleden igjen..

Langt er du på vei??

Skrevet

Tror du må vurdere om du har hatt det sånn lenge. Jeg har også hatt perioder på noen dager der jeg har vært et hormonmonster (hadde tre dager rett før påske der jeg var fly forbanna på hele verden! Og det ville liksom ikke gå over) og grått og følt at verden går under, men det går over ganske raskt. Dersom uker og måneder går uten at du ser lys i tunellen kan det ha begynt å utvikle seg en depresjon, ja. Men man må være obs på at når man sitter der i kjelleren kan det kjennes ut som at man alltid har vært lei seg, selv om ingenting var galt for noen dager siden. Håper det letter for deg, og det er uansett ok å snakke med en grei lege eller jordmor om det. Eventuelt snille og omsorgsfulle foreldre eller venner.

Dessuten så er jo våre kjære partnere der for å irritere oss nå når vi er gravid. De skjønner jo ingenting, og sier feil ting på feil sted hele tiden ;)) Men tror vi kommer til å være veldig takknemmelige etterpå for at de var der for oss, og prøvde så godt de kunne. Det er kanskje straffen for dem som ikke må gå gravid og føde, å takle sinneutbrudd og krampegråt og diverse beskyldninger når deres partnere er gravide ;)

Skrevet

Høres ut som en prat med lege/JM kan være en god idé, men husker også at jeg visstnok slengte til min elskede mann for noen år siden at "I liked you much better when I wasn't pregnant!"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...