sol m to prinser:-) Skrevet 10. april 2010 #1 Skrevet 10. april 2010 Hallo! Det er ikke sikker at du husker meg, men jeg vet at vi hadde en del forsøk samtidig for noen år siden. Da jeg så at du fortsatt var her hadde jeg lyst til å sende deg en melding for å si at du ikke må gi opp! Vi var nær ved å gi opp mange ganger, men heldigvis var vi tålmodige. Vi har gjennomgått 8 forsøk og hatt 4 aborter.... Men til slutt lyktes vi, og vårt lille gull blir snart 2 år. Storebror blir 9 år i sommer. Vi var heldige siden vi allerede hadde et barn, men ønske om søsken var veldig stort. Aldersforskjellen betyr ingenting, storebror er helten! Jeg ble til slutt gravid ved naturmetoden. Hadde hatt alle disse forsøkene på en klinikk, så skiftet jeg til Hausken i Haugesund, han gikk gjennom alt på ny, og fant ut at jeg hadde PCOS, noe de kanskje burde funnet ut for lenge siden. Han ga meg metformin og etter ca et halvt år ble jeg gravid.... Det jeg mener å si er at du kanskje skulle skiftet klinikk, eller bedt om å bli utredet på ny? Kanskje du allerede har gjort det, men det er iallefall verdt et forsøk. I tillegg til at jeg ble gravid, klarte jeg også å gjennomføre svangerskapet takket være Hausken. Han ga meg diverse medisiner som gjorde forholden i livmoren så gode som mulig pluss blodfortynnende sprøyter. Jeg er helt sikker på at det er takket være han at vi sitter her med vår lille prins nå. Hauskenklinikkern kan absolutt anbefales. Ønsker deg uansett lykke til:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå