Gå til innhold

trenger litt råd ang tøybleier av dere som bruker det, vet ikke hva vi skal velge.

Anbefalte innlegg

Har bestemt meg for å bruke tøybleier nå på nr 2 av mange forskjellige grunner. det er jo så mange forskjellige tøybleier att det nesten er like vanskelig som å velge vogn, hehe. har sett på alt i ett bleier og lommebleier, tenkte kansje å ha en kombinasjon av de to.

dere som bruker det hørtes det greit ut, en konbinasjon av de to altså?

hva bruker dere? og hva syntes dere er best?

Fortsetter under...

Vi bruker nå mest alt i ett og formsydde nå og skulle nok ønske at vi hadde flere med lomme. De er det større mulighet for å legge mer innlegg i .

Kjøp noen bleier du øsnker å prøve og finn ut hvilke du liker. Selg de du ikke liker og kjøp flere av de du liker:-)

takk for svar, da tror jeg att jeg satser på alt i ett bleier og lommebleier å om jeg overhode ikke trives med de får jeg selge de å kjøpe noen andre å prøve..

jeg startet med alt i ett forrige gang, men var mye mer fornøyd med lommebleier.

på de minste nyfødte og frem til de er noen mnd har jeg fått høre at brettebleier er greiest, og siden de er superbillige (bare å brette noen store gas eller flanellskluter/håndklær og strikke en liten ullbukse, så skal jeg teste ut de fra start denne gang.

ville brukt lommmebleier fra babyen er litt større, finnes jo både i ullike str og som one size. og veldig enkelt å regulere hvor mye du trenger inni, feks tar du i mye mer innlegg om natta. har du noen gamle håndklær/kluter, kan du bruke de som ekstra nattinnlegg.

lykke til!

takk for svar:) blir nok ikke brettebleier, har fått overtalt samboeren til å bruke tøybleier å om jeg då skal begynne med brettebleier som man må ha sperrelag over også, tror jeg han blir nokså frustrert.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...