Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Husker jo ingenting jo... Hvordan er det dersom man ønsker å prøve på flere barn etter vellykket IVF forsøk? Vi var så heldige å lykkes på første forsøk høsten 2008 og har nå en datter på snart 9 måneder. Vi fikk ingen egg på frys. Hvordan er det dersom vi ønsker flere barn? Begynner man da helt på scratch igjen? Da mener jeg med papirarbeid og søknader og slik? Eller er man liksom "inne" i systemet? Må man starte gjennom fastlegen igjen eller? Noen som vet?

Fortsetter under...

Hei :-) Når jeg skulle sette igang med nr 2 ringte jeg bare inn til klinikken. De har jo journalen din fra forrige gang. Hadde heller ingen egg på frys, så da ble det full runde med alle medisiner. Er nå gravid i uke 11, etter fryseforsøk på runde nr 2. Fikk ett egg på frys da, og det var gullegget :-)

Ring til klinikken du, så får du høre hva som skjer framover :-)

Masse lykke til :-D

Vi er nettopp i gang med første søskenforsøk, etter å ha fått en herlig liten IVF datter høsten 2007 (etter ett misslykket forsøk og ett frys).

Husket heller helt prosessen da vi nå ville forsøke på nytt, men etter en konsultasjon hos Aleris i august, med godkjenning til å starte opp når vi var "klare", ringte jeg dit i beg. av mars og fikk tilsendt resept på nesespray. Har hatt en ul sjekk, og er nå på min fjerde sprøytedag, forhåpentligvis klar for uttak i uke 16!

Enkelt og smertefritt så langt... Men jeg var jo inne i systemet, og alt så greit ut. Mulig enklere privat enn offentlig? Jeg var ikke innom fastlege, kontaktet klinikken direkte, og vi måtte ta HIV og hepatitt prøver i forkant.

Lykke til med nr to!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...