camilla1983 Skrevet 10. april 2010 #1 Skrevet 10. april 2010 Jeg er klin ny her. Både som gravid 5 uker på vei, og på disse sidene. Syns det virker som et veldig bra sted å få grei informasjon og dele erfaringer på. Men når jeg leser kommentarene til folk, så er det så mange forkortelser ute og går, og jeg skjønner at jeg er way out. Jeg bor ikke i Norge, så får ikke gått til norsk lege før jeg flytter hjem litt nærmere termin... Dermed er jeg ikke akkurat inne i terminologien.... Kan dere væresåsnille og hjelpe meg å løse opp i alle forkortelsene som blir brukt? Jeg husker ikke hva de er en gang, men alle de du vet om: Skriv ned hvilken forkortelse som brukes, og hva det betyr!! Det var lurt!! Takk for hjelpa!
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 11. april 2010 #2 Skrevet 11. april 2010 Hei du! Gratulerer og velkommen hit! :-) På 1.trimester er det en tråd om viktig info, der finner du maaaange av disse forkortelsene forklart. Jeg føler meg også helt blank når det gjelder disse hersens forkortelsene, hehe....er jo et helt eget språk jo! Og har aldri vært borti lignende innen noe annet "interesseområde"! ;-)
camilla1983 Skrevet 11. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 11. april 2010 takk for tipset!! har misforstått overskrifta på den tråden.. Trodde de skrev et innlegg om at man ikke skulle la ting flyte sånn i trådene, men at man skulle holde seg til "tråden på førstesida" hehe... Derfor har jeg ikke vært innom den i det hele tatt før nå... (føler meg litt dum nå... knise)
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 11. april 2010 #4 Skrevet 11. april 2010 Hihi, sånn kan det gå når man har mye å sette seg inn i ;-p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå