Gå til innhold

hjelp meg litt å regne ut.

Anbefalte innlegg

Skrevet

skulle regne ut nå når jeg kjennte liv i svangerskapet da det var et spørsmål om det her inne, har registrert datoen her inne for når jeg kjennte liv.

Barnet ble født 9.11. på termindato. mener jeg hadde mensdato også ganske nært denne datoen.

Var inne på barnimagens sider og leste om svangerskapet, og fant ut at barnet ble til 2.februar(om jeg har regnet riktig)(regnet etter barnets uke) min uke vil vel bli 2 uker tidligere enn dette.

Har skrevet under mine notater at 10.mai kjennte jeg liv for første gang, mener selv at jeg har kjennt liv 2 uker tidligere, men dette mener alle at ikke er mulig.

Etter min regning så er vel ikke dette så tidlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde du i det minste skrevet så man frsto hva du skulle frem til!

Skrevet

Hvor mange uker jeg var 10.mai.

Er det riktig at jeg kunne vært i slutten av uke 15? eller er det det som heter uke 16? og barnet da er i uke 13(14)

Skrevet

Slik å forstå :-D da var du i uke 15 + (noe) altså rett før uke 16 tar slutt :-) barnet var da i uke 13 + (slutten av uke 14)

regnes ikke som uke 15 (som egksempel) før hele uken er gått.

Skrevet

takk:)

Hvordan fant du ut dette så raskt? jeg brukte lang tid på å regne det ut;)

Skrevet

Det går helt fint å kjenne liv da.

Jeg kjente det i uke 15 første gangen og uke 12 andre gangen.

Var ikke til å ta feil av.

Vet mange ikke kjenner det før uke 20 også.

Og en del av de som kjenner det sent blir da snurt når noen kjenner det veldig tidlig.

Skrevet

hehe :-) satt med kalender, telte fra din fødsel og bakover :-) også kan jeg vel ikke legge skjul på at jeg er nok så god med tall og regnestykker :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...