Gå til innhold

NOEN SOM KAN ANBEFALE PRIVATE KLINIKKER OG PRISER I NORGE OG GJERNE UTLANDET FOR IVF/ICSI

Anbefalte innlegg

Vurderer sterk det da mannen her i huset har dårlig kvalitet? Vil gjerne vite hvilket klinikker i Norge og utlandet som utfører IVD/ICSI. Orker ikke tanken på å stå i kø i det offentlige med lang ventetid pga alderen.

Blir veldig glad om noen kan svare.

Ha en fin lørdagskveld.

Fortsetter under...

Hei du

Vi holder til i Trondheim og bruker Medicus som er en privat klinikk. De har ingen ventetid, og utredningen går rimelig fort. Masse info/priser på medicus.no:-) De har også en video om fertilitetsbehandling som er opplysende.

Ellers vet jeg om Aleris og Hausken i Norge og copenhagenfertilitycenter.com i Danmark.

Lykke til!

Håper du får mange svar på tråden din ;-) Vi skal etterhvert igang med 3. ferskforsøk, og undersøker litt ift privat og utland tilfelle vi ikke lykkes.

Jeg står nå mellom Aleris i Oslo og fertilitetscentrum i Gøteborg. Mange fornøyde på disse stedene. Sverige blir billigere pga kursen. Fordel både med tanke på behandling og medisiner, som man da sikkert kan ta ut i Sverige ;-) Vurderer også Danmark, men usikker..

Gå inn på onskebarn.no, og videre inn på klinikker. Der får du en ganske fin oversikt. Evt gå inn på hver enkelte klinikks hjemmeside, når du har oversikt over forskjellige klinikker..

Vi har fått gjennomført ICSI på Nordica i København og Hausken i Haugesund. Kan ikke få fullrost Hausken nok!!

Vi måtte vente litt før vi fikk time for samtale (6 uker tror jeg). Deretter gikk vi i gang med en gang. De krever ikke noe spesielt i forhold til utredning, men dess mer du kan gi de av informasjon dess bedre bilde kan de danne seg av hva som gjør susen for akkurat dere:D

Annonse

Hei

Jeg er på volvat og kan anbefale det. De er veldig flinke og samtidig så drivier de med lang dyrking av egg. Ventetiden er kort og de bruker god tid på deg og svarer på alle spørsmål som man lurer på. Man får bra oppfølging også.

Lykke til uansett hvilken klinikk du velger.

Jeg kan anbefale Dr Zajc i Salzburg, Østerrike.

De har ca 50% sjanse for gravidtet ved ivf/icsi, driver med langdyrkning av eggene, er meget grundig på forundersøkelser og legen tar seg utrolig med tid,

Pris i henhold til Norge aner jeg ikke, jeg bor i Tyskland, og det er billigere og ebdre i østerrike i forhold til her.

Har du navn på klinikk, evnt en epost adr el nettside??

Jeg har vært på Storken i Dk tre ganger og vurderer å bruke en ivf klinikk. Har ikke fått orientert meg helt, men hva er icsi til forskjell fra ivf?

http://www.babywunsch-klinik.at/

Men om de driver med ivf uten partner må du spørre dem om (antar at det var derfor du var på Storken?)

Ved ivf må sædcellene selv svømme inn i egget, ved icsi, blir en sædcelle sprøytet direkte inn i egget,d ette bli gjerne gjort hvis kvaliteten til sædcellene er dårlige/ få sædceller.

Og skulle noen bestemme seg for Østerrike og trenge hjelp med tysk, gi meg beskjed. Jeg bor ca 1.5 times kjøretur fra Salzburg og snakker flytende tysk.

Annonse

Det er lenge siden vi holdt på med dette, send dem en mail og spør (engelsk snakker de jo)

Priser er i Euro så da får du regne på det, norwegian flyr billig til Muenchen, fa flyplassen Muenchen kan dere bruke leiebil, tar ca 2-3 timer, autobahn hele veien, lett å finne.

De har sikkert noe pakkeløsninger, i mitt tilfelle ville min tyske sykeforsikring betalt 100% å priser var ikke så viktig for meg, vi gav opp etter en inseminasjon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...