Gå til innhold

Dere som tar ks for andre gang... Gruer dere dere mer denne gangen ???

Anbefalte innlegg

Jeg skal søke om ks denne gangen også. fikk invilga første gang pga fødselsangst, og selve ks gikk strålende, ingen komplikasjoner og var oppe og gikk dagen etterpå.MEN denne gangen gruer jeg meg veldig... andre som har det sånn ???

Fortsetter under...

Både og. Skal ha mitt andre planlagte KS om to (!) dager. Sist var jeg nok mer nervøs fordi jeg ikke visste hva jeg gikk til, men på den annen side gikk det så sinnsykt lett denne gangen, at jeg nok gruer litt denne gangen fordi jeg er redd jeg ikke kan ha så mye flaks to ganger på et vis? Sist var stemningen rolig, alle hyggelige, babyen ute på 5 minutter, vi fikk være sammen hele tiden, jeg var oppe og gikk samme kveld, ingen smerter etterpå osv. Pluss selvfølgelig at jeg fikk verdenshistoriens fineste baby så klart ;-) Nå tenker jeg: Går det virkelig ann å vinne i lotto to ganger på rad...?

takk for svar. :D Tenker litt som deg jeg og, er d mulig og ha flax sånn 2 ganger på rad ??alt gikk perfekt for mg også, også tenker jeg litt at jeg vet hva jeg går til nå også, det visste jg jo ikke sist som du sa..men men går nok like bra for oss begge to denne gangen også ;;D;D må bare få det innvilga først hehe .. :D

Enig med dere! Alt gikk så fint sist, så jeg lurer på om flaksen er oppbrukt. Jeg nevnte det faktisk i ks-samtalen, og legen sa at det er jo sånn det skal være og aller oftest blir :) Satser på at det stemmer 100%!

Jeg kommer nok til å grue meg når det nærmer seg denne gangen også, men enn så lenge er jeg roligere enn sist. Skal ha ks i slutten av mai og venter dato i postkassen med det aller første...

Så godt å se at et ikke bare er meg. Hadde hasteks sist gang, må ha planlagt ks nå siden de også måtte skjære på langs i livmoren, og da får en ikke føde. Gruer meg veldig, noe av grunnen er nok det å ikke ha et valg, men også det at det gikk så bra sist egentlig. Lykke til alle sammen, det går nok veldig bra den gangen her også.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...