Gjest Skrevet 10. april 2010 #1 Skrevet 10. april 2010 Jeg så nicket ditt i en film nettopp!hehe. Så på Juno, og der viste de et tegneserie blad med det navnet. Jeg sa høyt: JØSS! Det er ei på DIB som har kaller seg for det.. "ååååå" sa mannen min..hehe;) Syns bare det var litt vittig! Gratulerer så mye med den nye bebisen din forresten!
Gjest Skrevet 10. april 2010 #2 Skrevet 10. april 2010 Hihihi. Så moro! Juno er favorittfilmen min, og er der jeg har det fra! Har blitt veldig lett gravid begge gangene, så da synes jeg det passet veldig bra. Tusen takk, han er en liten skatt!
Gjest Skrevet 11. april 2010 #3 Skrevet 11. april 2010 Ja, jeg må virkelig si at det var en utrolig bra film, og det ble en av favorittfilmene mine også Ble litt "skuffet" over slutten (hadde aldri klart å gjøre det selv, så er vel derfor hehe) men den var virkelig skjønn og fin! Og jeg fikk så sjokk da jeg så det navnet, kan du tro... Jeg tenker nok han er en liten skatt ja:) Håper du klarer å løse dette med amming, det er jammen ikke så lett som det ser ut til. Urettferdig er det! Ønsker deg masse, masse lykke til!
Gjest Skrevet 11. april 2010 #4 Skrevet 11. april 2010 Ja, den er helt nydelig! Slutten er litt "skuffende" ja, man håper jo liksom hun beholde babyen. Men samtidig er det befriende med noe annet enn en hollywoodslutt, synes jeg. Det blir mer realistisk på den måten, selv om det er hjerteskjærende. Hihi, er vel ikke så mange som skjønner nicket mitt, tenker jeg, hvis ikke de har sett den filmen. Er jo et litt merkelig nick å "bare finne på". Jeg kledde meg faktisk ut som Most Fruitful Yuki på en kostymefest en gang. Hehe. Ja, i natt sov han faktisk fra rundt 1 til 4, spiste mat, la ham våken i sengen sin, sovnet på egen hånd og sov helt til halv ni! Helt forskrekka, jeg. Storebroren hans er kronisk syk og har slitt med søvnen hele livet, så jeg ante ikke at sånt gikk an. Utrolig deilig da, håper virkelig han forblir en sovebaby! Da mangler det bare at vi får amminga på skinner, så kommer det til å gå så bra atte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå