~sjiraff~ Skrevet 10. april 2010 #1 Skrevet 10. april 2010 I såfall kan jeg informere om at det ikke finnes...! Møtte en sur ekspeditør i dag som kunne informere meg om at Timberland kun hadde tracking og hicking sko til barn. Så disse Timberlandjoggeskoene som selges på de fleste skobutikker - de finnes ikke ;o)
Pippilotta med 2 blå! Skrevet 10. april 2010 #2 Skrevet 10. april 2010 Shit.... Da har gutten min gått i luftsko han da? Ikke rart den gutten sliter sokker..... Han har t.o.m timberland sandaler.... eller kanskje de heller ikke finnes?
BlåBlå Skrevet 10. april 2010 #3 Skrevet 10. april 2010 Uff da. Det var ikke bra. Da hadde IKKE jr det i fjor.
~sjiraff~ Skrevet 10. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 10. april 2010 Nei det er vel litt sånn keiserens nye klær.. Men de ikke-eksisterende skoene jeg fant på en annen butikk blir nok bra allikevel )
Verdens tøffeste mamma Skrevet 10. april 2010 #5 Skrevet 10. april 2010 Vi kjøpte noen fine rosa iTimberland ikke-joggesko for etpar uker siden.. Veldig fornøyd, da..;-)
Tøysetipp Skrevet 10. april 2010 #6 Skrevet 10. april 2010 Datteren min har også de ikke rosa timberland joggeskoene. Tror tanta kjøpte de i en ikke skobutikk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå