Gå til innhold

Hvilke årstid liker du best?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jadda, kjeder meg!

Jeg liker uten tvil våren best. Her har vi hatt en aldeles nyyydelig vårdag i dag! Det har vært strålende sol og ikke en sky på himmelen i hele dag. Jeg har i tillegg fått byttet dekk på bilen, så nå er livet topp! Gresset og trærne har som smått begynt å bli grønne, og det LUKTER vår!

Det er nesten slik at jeg gleder meg til bøndene begynner å gylle, DA er det virkelig vår!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I rangert rekkefølge:

Sommer

Vår

Høst

Vinter

Skrevet

Tro det eller ei, jeg liker høsten best! :) Hater faktisk sommeren.

Skrevet

Liker våren best. Deilig med lysere dager, småsko, å kunne bytte ut snøskufle med sykkel, sol, blomster og varme. Jeg liker sol og varme! Så kanskje jeg liker sommeren best? Lyse sommernetter, grilling, bading, ferie og vin i skumring med telys på veranda. Det er herlig når det begynner å bli litt mørkere igjen og man kan kle på seg kule ullgensre og sitte inne med god samvittighet når det regner ute. Så jeg tror jeg liker høsten best. Høst med ullsokker, regn som vasker vinduene rene og den første snøen. Åhh, nysnø! Tror jammen jeg liker vinteren best. Snø, jul, stearinlys, nordlys, påske, appelsiner og ski. Ski er bra! Og så er det så deilig når påsken er over og våren kommer igjen....

Tror jeg passer best til å bo i et land med årstider;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...