Gå til innhold

SYKT FRUSTRERT!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har før hatt spm om noen som vet at det er faktisk farlig å bade i jacuzzi uten bobler 37 grader .

Ringte føde avd i dag og de sa ikke noe problem ...bare bade i vei hvis du følte deg vel osv ....

Men fortsatt har jeg stor tvil ...og dte er vel for hver gng jeg søker på nettet så står det så mange kommentarer fra gravide ,leger .osv som sier nei nei ikke bade ....Og nå har jeg skikklig lyst til å bade ...men tør jo ikke ...og nesten blitt en gravid besettelse ...hele opplegget ....tenker bare på å bade ..tenk hvis jeg bader og det går galt ..hehe må le og ...av alle tankene .

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bad i vei. Har badet i alle mine svangerskap, og det har gått helt fint:-)

Skrevet

hør på legen din :) aldri hørt noe om at bading kan være farlig

Skrevet

Hei hei

Hva skal liksom skje hvis man bader.....har badet i mitt forrige svangerskap og bader nå....

Er jo også derfor slimproppen blir dannet, for at ikke uønskede ting skal komme opp i livmoren....

Svømming og bading er jo fin trening også under svangerskapet, da det ikke er belastende på noen ledd. Ved om flere med bekkenplager som er oppfordret til å svømme og bade i varme basseng.

Bad i vei sier jeg, og kos deg

Skrevet

Har hørt at det ikke er noe i veien med å bade, men man må ikke ha så fryktelig varmt vann. Da øker kroppstemperaturen, og det er det som kan være farlig for fosteret.

Skrevet

så lenge slimproppen ikke har gått er det ikke noe problem å bade. de har jo bassengtrening for gravide.

Skrevet

Tusen takk for alle svar=))skal våge meg til et bad ..=)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...