Anonym bruker Skrevet 10. april 2010 #1 Skrevet 10. april 2010 Skikkelig Duracell..... Har truffet en kar her nå, og vi har vært til sengs to ganger. 1 gangen var han aldri inni meg, men vi koste oss jo, og fikk det til å gå for ham. Men det tok jo sin tid! :-) Men igår ble det sex også. Og hjelpe meg - det varte og det varte gitt!! Skal si det gikk lang tid før det gikk for ham! Er ikke vant med det, med eksen var det jo over litt for tidlig nesten..... Hadde følelsen mange ganger: Var dette alt? ikke bare det, begge gangene har det gått for ham både kveld/natt og morgen! både når vi la oss, men så var det på an igjen om morgenen... Skikkelig yr han er da! Eksen igjen - var ikke klar så raskt... Så jeg kjenner det har blitt sex i natt/morges for å si det sånn - så lenge og alle slags stillinger vet ikke hva jeg vil med dette da... Hehe, kan ikke komme med "er dette normalt??" - det er jo individuelt.... Heller ikke "er det meg??" - kjekt at det varer lenger enn som jeg sa med eksen, men.. det ble noe lenge også.... lurte litt på ei stund "Gååår det ikke snart for han, eller???" Det gikk for ham etter jeg hadde runket ham - endel! Noen andre av dere damer med en Duracell i senga? - ikke batteri:-) hvordan er det for dere? / hva gjør dere
Anonym bruker Skrevet 10. april 2010 #2 Skrevet 10. april 2010 Er samboer med en som var sånn når jeg traff ham også... han har blitt litt mer normalisert nå da som vi har vært sammen i snart 2 år Han fikk bare ikke nok av meg... vi hadde sex som kaniner og han brydde seg egentlig ikke så mye om å få orgasme selv hver gang. Savner de kanindagene noen ganger, men i hverdagen er det jo litt vanskelig få til da lol Men vi har fortsatt veldig god sex
Anonym bruker Skrevet 11. april 2010 #3 Skrevet 11. april 2010 :-D Gangsperr i baken - er det sexen, eller spaserturen jeg tok igår?? :-) Noen andre med Duraceller?
Anonym bruker Skrevet 11. april 2010 #4 Skrevet 11. april 2010 Elskeren min (jeg er alenemor og trives som singel) er sånn! Vi møtes 2-3 ganger i uka, og han kan ha sex opptil 5 ganger (med utløsning) på en natt. Og er klar igjen neste morgen... Vi har vært "sammen" i snart 4 år, og han nærmer seg 40 år. Jeg elsker det!! Eks mannen min var laaangt ifra sånn.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2010 #5 Skrevet 11. april 2010 Mannen min var også slik i begynnelsen, særlig etter litt alkohol- og det hender ennå at det ikke går for han etter han har drukket. Hendte ofte jeg lå å tenkte nå er det nok, nå må du bli ferdig...
Anonym bruker Skrevet 11. april 2010 #6 Skrevet 11. april 2010 Hehe. Min er sånn. Men var verre i starten av forholdet. Og etter ei stund fikk jeg vite hvorfor. Han runket noen timer før han skulle til meg slik at han kunne tilfredstille meg lenge. Nå har vi både kjappe, langvarige, harde og myke økter og det er helt perfekt. Han kan også få flere utløsninger i løpet av døgnet. Blir litt sår men.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2010 #7 Skrevet 11. april 2010 Ganske normalt i starten. Jeg styrer det selv i grunn hvor lenge det skal vare, for når jeg begynner å få nok så kniper jeg rytmisk noen ganger og så greier han ikke holde seg lengre ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå