Gjest Skrevet 10. april 2010 #1 Skrevet 10. april 2010 lav hcg stigning? mine nivå hadde kun økt fra 9514 - 9920 på 2dager. Er dette dårlig stigning? eller er all stigning bra?
Lille diamant Skrevet 10. april 2010 #2 Skrevet 10. april 2010 Hei! Jeg målte hcg-stigningen sist mnd, da de ikke kunne finne noe foster inni livmoren min når jeg var 6-7 uker på vei. Det eneste jeg vet om hcg er at det skal doble seg annenhver dag for at svangerskapet skal være normalt. Men hva sa legen din om stigningen din?
Gjest Skrevet 10. april 2010 #3 Skrevet 10. april 2010 tok ul begge dagene me hjerte som slo, men hun reagerte på stigningen å ville ha meg inn på mandag. regner vell egentlig med at det ender i ma igjen :-(
Lille diamant Skrevet 10. april 2010 #4 Skrevet 10. april 2010 Føler virkelig med deg..det er ikke lett å gå slik uten å vite. Men det er godt du får oppfølging og UL. Du må oppdatere oss når du får vite noe mer..så får vi håpe at det går bra selv om det er vanskelig å tenke sånn. Hadde selv en ma i uke 12 i sommer, så vet hvor vondt det er å miste. Når var det du mistet sist siden du skriver at du er redd det skal ende i ma igjen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå