Gå til innhold

TR som ikke kommer..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har jeg aldri opplevd før, men nå er jeg altså 1 dag over, men negative tester. Sist jeg var gravid testet jeg positivt 4 dager før IKM, så jeg trodde da at jeg var en som kunne teste tidlig, men idag er jeg altså en dag over TR og fremdeles negative tester. Så da får jeg følt på denne frustrasjonen som så mange her inne føler :) ÆSJ! Man må jo bare vente på denne tanta, da!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fremdeles ikke tegn til TR! Og tok en test igjen, og fremdeles negativ. Føler meg ikke det minste gravid, og heller ikke føler jeg at mensen skal komme. Er det noen av dere som har vært gravide før, som har testet tidlig en gang og veldig sent en annen gang?

Skrevet

Vet du når du hadde el? Hvis du hadde el veldig sent vil tr komme tilsvarende sent. Dersom du vet når du hadde el og det er minst 16 dager siden, ville jeg stukket til legen for en blodprøve. At du ikke føler deg gravid betyr ikke at du ikke er det:)

Skrevet

Mumintrollet testet ikke positivt før dag 33..

Ei venninne av meg testet ikke positivt før hun var 5 uker på vei.

Så det kan ta litt tid med noen..

Forresten, jeg følte meg ikke gravid jeg heller men var visst det allikevel.

Skrevet

Takk for svar :) Jeg trodde jeg var sikker på når jeg hadde el, ihvertfall, men testet ikke, gikk bare ut fra den normale syklusen min, pluss el-slim. Men det kan jo hende at kroppen min har lurt meg trill rundt denne gangen. Grunnen til at jeg synes det er rart nå, er at jeg ALDRI har gått over IKM. Jeg har vært klokke-regelmessig i alle år, men en gang må jo være den første :) Har spottet littebittegranne idag (gjorde det samme lørdag, men ingenting har jo skjedd), så da får jeg se om tanta kommer imorgen. Ellers får jeg ta meg en tur til legen. Men takk for info, jenter!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...