Anonym bruker Skrevet 10. april 2010 #1 Skrevet 10. april 2010 å få munnsex... Ble et kortvarig forhold (Ca 1 mnd). Mannen var i begynnelsen av 30 åra og jeg på samme alder. Har hatt flere både lengre og kortere forhold, men har aldri opplevd dette før. Vet jo at menn er like forskjellige som oss kvinner med hva de liker og ikke liker, men er ikke dette litt snålt da?
Anonym bruker Skrevet 10. april 2010 #2 Skrevet 10. april 2010 Synes det er mer snålt med mennesker i 30 åra som enda ikke fikser dette med rettskriving og orddeling
Anonym bruker Skrevet 10. april 2010 #3 Skrevet 10. april 2010 Det som er enda snålere er at du lar deg plage av de seksuelle preferansene til en du var sammen med veldig kort og som du ikke er sammen med nå. Spiller det noen rolle da?
Anonym bruker Skrevet 10. april 2010 #5 Skrevet 10. april 2010 Jeg har også hatt en kjæreste for maaange år siden som ikke likte å bli sugd. Aldri sett det hverken før eller senere. Utrolig snålt!
Anonym bruker Skrevet 10. april 2010 #6 Skrevet 10. april 2010 Beklager skrvefeil. Er ganske stødig på rettskriving, så det var en glipp. Jeg reagerte i hvertfall på dette. Har alltid opplevd at mine partnere både liker å få og gi munnsex. HI
Anonym bruker Skrevet 10. april 2010 #7 Skrevet 10. april 2010 Kanskje du ikke er spes flink å suge da? Kurs ho Anna Anka kanskje?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå