Anonym bruker Skrevet 10. april 2010 #1 Skrevet 10. april 2010 Hva igger prisen å for enn tfk med hardbag i butikk i Norge? Hva ligger prisen på i nettbutikk/bestille fra utlandet? Erfaringer med denne vognen? er så usikker på valg av vogn... er jo et must av vogner der ute.... Synes kansje ikke tfk en ser så fin ut å se på.. på bilder ser den litt hengslete ut.... det trekket som bare henger og slenger bake... synes jeg var stygt:P
...venter... Skrevet 11. april 2010 #2 Skrevet 11. april 2010 Så akkurat at Barnas hus har TFK på tilbud denne og neste uke (15 og 16) til 5199,-. Vet ikke hva bagen koster. Jeg bestilte selv denne vogna i forrige uke hos en annen forhandler... Så jeg må betale litt mer, men jeg er så fornøyd med servicen i den butikken og betaler litt ekstra for det... Dersom vi kjøper varer for over 9000,- skal vi også få 10% rabatt, og det utgjør jo litt. Vi må ha bilstol også, så vi kommer opp i den prisen.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2010 #3 Skrevet 11. april 2010 men hva er det med det trekket som henger og slenger bake..? viss du ser bilde av vognen.. nederst på kalesjen bake...? er vognen noe fin i real life igrunn? synes også det er for mye merker å dill på vognen... disse 2 tingene gjør meg litt usikker.... vil jo ha en fin vogn... + at man ikke kan ha sportsdelen mot seg.. så jeg må ha gutten vekk fra meg allerede med 6mnd.. synes dette er tidlig..
Anonym bruker Skrevet 11. april 2010 #4 Skrevet 11. april 2010 Jeg har tre barn og de to første har sittet mot meg i barnevognen. Til sistemann kjøpte vi TFK og han ble dermed sittende fra meg ganske tidlig. Jeg vet ikke om det er det som er grunnen men han hater virkelig å kjøre vogn idag.. Så jeg anbefaler IKKE framovervendte vogner. Savnet virkelig også blikkontakten med barnet :-( Dessuten ble glidelåsene ødelagt fort og jeg syntes det var vrient å legge barnet ned og opp i ryggen. Ja, det er rett og slett for mye tull på vognen etter min smak.
...venter... Skrevet 12. april 2010 #5 Skrevet 12. april 2010 Jeg har ikke brukt vogna enda, men har hatt begge mine vendt fra meg fra de var ca 5 måneder. Ingen problem med det her i gården. Trekket som henger ned ser kanskje litt dumt ut når ungen sitter oppreist. Når barnet ligger passer det perfekt rundt hode-enden, og skaper en lun liggeplass. Mulig trekket kan festes på en eller annen måte, slik at det slipper å henge der, men jeg har ikke prøvd... Syns selv vogna ser litt stor og "klumpete" ut, men det er likevel så mye positivt at jeg har endt opp med den.. Du kan jo lese litt på barnevognguiden.no
Anonym bruker Skrevet 12. april 2010 #6 Skrevet 12. april 2010 Har den. Er kjempefornøyd. Bruker foreløpig bare bagdelen:) Lett å slå opp og ned, lett å bære, tar liten plass i bil, stor bag etc.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå