*TuttiFrutti* Skrevet 10. april 2010 #1 Del Skrevet 10. april 2010 Lillesøster er nå 4 uker gammel og har de siste 10 dagene begynte å styre og kave veldig ved puppen.. Dette begynte på kveldstid men nå kan det være på dagtid også. Hun spiser bra i 2 min før hun begynner vri seg og dra i brystvorten samtidig som hun blir kjempesint. Trodde først det måtte være fordi jeg ikke hadde nok melk, men av og til klarer jeg å få henne til å spise litt til og da hører jeg at hun svelger hver gang hun suger. Ellers har hun lagt på seg 300 g siden fødsel og det er jo bra vektoppgang. Spiser forøvrig helt fint på natta. Måtte begynne med delamming som gikk over til kun flaskeamming med storesøster da hun var 3 mnd da hun begynte å oppføre seg likedan ved puppen. Forskjellen er at storesøster ikke la så godt på seg. Har hele tiden vært obs på at dette kan skje igjen med lillesøster - spesielt siden hun er en del større enn det storesøster var (hele 640 g mer ved fødsel). Har gikk flaske med mme de kveldene det har vært verst med kaving ved puppen - da spiser hun alt fra 10 - 70 ml, men uansett roer hun seg da. Var forberedt på å begynne med flaske etterhvert, men synes det er litt tidlig ennå.. Skjønner ikke hva dette kan være - tar veldig gjerne imot råd/synspunker fra flere som har opplevd eller har det likedan! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141706116-brystvegring-4-uker-gammel-baby/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå